TERKINI | PERKEMBANGAN MANTAP SOKONGAN KWSP 2.0

20891
266
2007
29.09.2022
Ezfazz Inc.

Ezfazz Inc.

31260640
102000
1778
16.11.2018
MY
Описание видео:

Tentang perkembangan terkini sokongan dan tentangan kwsp 2.0. #pencarumkwsp #kwspbersasar #pgir

Кадры из видео
TERKINI | PERKEMBANGAN MANTAP SOKONGAN KWSP 2.0
TERKINI | PERKEMBANGAN MANTAP SOKONGAN KWSP 2.0
TERKINI | PERKEMBANGAN MANTAP SOKONGAN KWSP 2.0
TERKINI | PERKEMBANGAN MANTAP SOKONGAN KWSP 2.0
Тэги из видео
Комментарии пользователей:
Noraida Khalid
2022-10-04 14:27:34

Salam semoga dipermudahkan segala urusan tuan azmi bugis dan team pgir

Zuliza Mohd zaki
2022-10-04 01:40:50

Alhamdulilah.. semoga Allah permudahkn segalanya 🤲..jutaan t.kasih pd yg menyokong..Ezfazz inc t.kasih atas info2 terkini😊

Fadzil S
2022-10-02 05:14:56

Semoga dipermudahkan segalanya yang paling penting kwsp

в Невиновный
2022-10-01 07:30:57

Kebanyakan negara besar Dan maju punyai kemelesetan ekonomi yg teruk ,so pengeluaran kwsp adalah langkah terbagus buat masa ini untuk persedian pada rakyat apa yang akan bakal berlaku pada masa berikut lagipun harga barang naik ,OPR,Dan berbagai lagi terfikir x mcm mana nasib rakyat sila luluskan segera jika mahu rakyat membantu memajukan lagi sector ekonomi negara dengan cara ni juga ekonomi negara akan pulih sedikit demi sedikit dan kehidupan Kesejahteraan rakyat juga akan kembali beransur normal akibat convid Dan kemelesetan economy sekarang.

Sondukut
2022-09-30 18:20:24

Semoga dipermudahkan 🙏🏻

Lifestyle channel
2022-09-30 14:53:46

harap kwsp 2.0 ni diluluskn segera..tolonglah..sy kete 2bln dah sangkut sewa umh 1bln x byr owner asyik tanya je..hutang2 lain lg bnyk tertunggak..ni ank pulak nk lahir lg bnyk nk pakai duit..if dpt keluarkn kwsp ni..dpt settlekn semua hutang2 sy tu..dpt la bernafaz sikit..sy keje sendiri slps berhenti keje sbb pkp..pagi ptg siang mlm keluar cari duit..still x dpt nk settlekn hutang2 yg tertunggak tu..bantuan dr kerajaan semua sy x dpt..nk buat ape lagi xkn kerajaan nk tgk rakyat mengemis..jd muflis sbbkn x dpt byr hutang..nk tunggu dah tua..tah hidup ke tak lagi nk keluarkn kwsp tu..tlg la skrg yg perlukn duit utk kelangsungan..

Aloy JR
2022-09-30 12:53:02

Content

Ungal Laja7096
2022-09-30 12:30:29

Buatlah yg terbaik untuk membantu kita yang susah ketika ini min🙏🙏🙏

Roslan Rosly
2022-09-30 10:10:36

Syabas..terus kan perjuangan..menteri keewangan tidak setuju tidak ape..dia dengan tugas dia..kita cuba dengan cara lain untuk memastikan ia berjaya mendapat sokongan..semoga suara rakyat di ambil kira.

Alang Yusri
2022-09-30 07:56:04

insyaallah ada kelebihan pada pemimpin yg menyokong pengeluaran kwsp 2.0 ni..rakyat yg tengah susah akan kenal pemimpin yg berjiwa rakyat ni..yg sudi menyokong d kala rakyat memerlukan..kepada golongan sasar ni teruslah berdoa.. insyaallah terbukalah pintu hati PM kita ni untuk membenarkan pengeluaran kwsp ini..amiin.

Hazir Halim
2022-09-30 07:36:44

Datuk Seri Zahid Hamidi tak ada dalam senarai PGRI ?...
Presiden UMNO tue ..
Org yg berpengaruh menentukan hala tuju Datuk Seri Ismail Sabri kekal menjadi Perdana Menteri selepas ini atau tidak

GERALD NYANA PRAKASAN
2022-09-30 05:21:19

Don't WORRY BE HAPPY 💯💐🤗😘😄💪🎊🤣🙄 BOBBY Mcferrin 💯🇲🇾

_wotiqueborneo_
2022-09-30 05:03:38

Thanks EFazz. Seluruh isi al semesta pun bersetuju..cengkerik berirama merdu😊😍moga Allah s.w.t berbelas kasihan kpd kita semua.

Gilbert Gilbert
2022-09-30 04:52:01

Sokong

Samsung A03s
2022-09-30 04:25:52

Aku yakin, insyaallah perjuangan ni akan berbuahkn hasilnya di penghujung nnti...
Disamping tu jg aku ase tengku zafdul tu tlg lh... tlg berambus dr ko dduk kt situ tgok kesusahan rakyat tp ko x reti buat pa pe... dh mcm monyet minum ketom...ckp merapu satu hapa pn x jd...
Berundur lh tgh ade masa yg sesuai ni...jgn sampai org dh meluat ko baru nk blah, masa tu mmg kna pijak2 je laa...
Rakyat tgh susah niii...ko igt kami ni berseronok kah...
Ko gaji berpuluh ribu, bln dpn pn belum tentu habis ko mkn semua...!!!
Kami ni..??? Ari ni mkn esok belum tentu lg...
Tlg la cermin2kn diri... tanpa kami, siapa la komer di atas tu...

Safwan Amillazan
2022-09-30 04:15:21

Nampaknya kwsp dalam Pru-15 nanti percayalah sebab viral di tiktok , PM Ismail Sabri bakal bertemu agong 12 Oktober

JUDGMENT DAY
2022-09-30 04:07:05

Pgir Azmi bugis terbaik selalu syg rakyat 👍👍👍

JUDGMENT DAY
2022-09-30 04:05:54

Dato Asraf umno terbaik👍👍👍

Nick Noly
2022-09-30 03:24:37

Perjuangan kn hak rakyat mendapatkan KWSP2.0 duit Kami sgt2 mrmelukn 🙏

Что ищут прямо сейчас
elsociosoy херсон сейчас guns n roses live mojibor comedy spesical abdullahil maruf honor band 3 harga banana poundcake 솔라 skilled workers Lloyd Hughes 空港の安全 anania muradyan 新冠肺炎 bebek cabe ijo agadir 肉チョモ LENS Birch oração Bruno souza
Похожие видео
28.11.2022
HANGAT! PM AKAN PILIH KWSP BERSASAR ATAU KWSP FOR ALL?

HANGAT! PM AKAN PILIH KWSP BERSASAR ATAU KWSP FOR ALL?

21.06.2022
Cerita Sebalik Berita: Politik | PKR tidak akan kerjasama dengan Azmin

Cerita Sebalik Berita: Politik | PKR tidak akan kerjasama dengan Azmin

07.10.2022
TERKINI! BAJET 2023, INI SENARAI BANTUAN KEWANGAN UTK ANDA

TERKINI! BAJET 2023, INI SENARAI BANTUAN KEWANGAN UTK ANDA

16.10.2022
ISU CIKGU FADLI | PM Arah KP Pendidikan Selesaikan Segera

ISU CIKGU FADLI | PM Arah KP Pendidikan Selesaikan Segera

12.10.2022
[TERKINI] Kerajaan, PM dan SPR disaman susulan pembubaran Parlimen

[TERKINI] Kerajaan, PM dan SPR disaman susulan pembubaran Parlimen

30.06.2022
Najib beri syarat hentikan kes mahkamah untuk beri SD sebagai PM, dedah Anwar

Najib beri syarat hentikan kes mahkamah untuk beri SD sebagai PM, dedah Anwar

21.11.2022
PERSOALAN: MAMPUKAH DSAI LAKSANAKAN KWSP 2.0 JIKA JADI PM?

PERSOALAN: MAMPUKAH DSAI LAKSANAKAN KWSP 2.0 JIKA JADI PM?

27.11.2022
TERKINI! TINDAKAN TERBARU TUNTUTAN KWSP 2.0 MINGGU DEPAN.

TERKINI! TINDAKAN TERBARU TUNTUTAN KWSP 2.0 MINGGU DEPAN.

18.11.2022
SAH! BUKTI KESUNGGUHAN TSMY LAKSANAKAN KWSP BERSASAR.

SAH! BUKTI KESUNGGUHAN TSMY LAKSANAKAN KWSP BERSASAR.

22.11.2022
[LIVE] TERKINI! PETISYEN PGIR MENUNTUT TSMY DILANTIK PM KE-10.

[LIVE] TERKINI! PETISYEN PGIR MENUNTUT TSMY DILANTIK PM KE-10.

08.02.2022
how to change radiator saga blm | cara tukar radiator saga blm

how to change radiator saga blm | cara tukar radiator saga blm

08.09.2019
KOLEKSI LAGU TERBAIK SALEEM

KOLEKSI LAGU TERBAIK SALEEM

19.11.2022
JIKA TERJADI, PERKARA INI AKAN MELAMBATKAN KWSP 2.0

JIKA TERJADI, PERKARA INI AKAN MELAMBATKAN KWSP 2.0

29.12.2019
Saga FLX CVT vs Saga FLX Manual

Saga FLX CVT vs Saga FLX Manual

20.11.2022
ANDA BERSEDIA? KWSP 2.0 BERSASAR HARUS DITUNAIKAN.

ANDA BERSEDIA? KWSP 2.0 BERSASAR HARUS DITUNAIKAN.

25.11.2022
KWSP 2.0 |

KWSP 2.0 | "KWSP BERSASAR" DAN "KWSP FOR ALL". PENCARUM AMBIL PERHATIAN!

18.11.2022
APA AKAN JADI PADA KWSP 2.0 SELEPAS PRU-15. SAKSIKAN!

APA AKAN JADI PADA KWSP 2.0 SELEPAS PRU-15. SAKSIKAN!