TERKINI! KWSP 2.0 MAJU 2 LANGKAH KE DEPAN. ALHAMDULILLAH!

16670
540
1679
25.09.2022
Ezfazz Inc.

Ezfazz Inc.

31260640
102000
1778
16.11.2018
MY
Описание видео:

Tentang tuntutan pengeluaran kwsp 2.0 yang terkini. #pencarumkwsp #kwspbersasar #pengeluarankwsp

Кадры из видео
TERKINI! KWSP 2.0 MAJU 2 LANGKAH KE DEPAN. ALHAMDULILLAH!
TERKINI! KWSP 2.0 MAJU 2 LANGKAH KE DEPAN. ALHAMDULILLAH!
TERKINI! KWSP 2.0 MAJU 2 LANGKAH KE DEPAN. ALHAMDULILLAH!
TERKINI! KWSP 2.0 MAJU 2 LANGKAH KE DEPAN. ALHAMDULILLAH!
Тэги из видео
Комментарии пользователей:
Saleha Rais
2022-11-05 07:24:56

dr pkp awal2 lg kerja dh x tentu pendoman..anak2 sek lah...mnjg org tua pula...sgl2 ny dlm keadaan terdesak...pendapatan terjejas pkp berlarutan ...banjir ...mcm2 nk ditanggong....itu yg tetdesak mintk kwsp untuk suri umah di keluarkn habis....nk byr hutang2 yg tertunggak..tolong lh tuan..

aziena Hajis
2022-10-02 08:43:34

Semoga Ada sinar ...saya Dan yg lain mmg memerlukan saya golongan b 40 gaji tidak ckup menpung segalanya amat² terkesan ..perlu byar hutang yg Masih tertunggak ..rmah yg perlu dibaiki..harap² Ada rezeki untuk kli ni aamin

Banu Subramaniam
2022-10-02 01:45:59

Saya tiada pekerjaan yang tetap, kalau diminta kerja mane2x alasan usia dah meningkat, saya amat berharap dgn pengeluaran kwsp ini untuk kegunaan harian sbgai keperluan dapur, sewa rumah bil bil yang tertunggak dan hutang, harap pihak kerajaan agak menghargai situasi yang rakyat menghadapkan

Fairul Fazil
2022-10-01 09:58:58

channel terbaik buat mase kini..ezfazz channel..semoga success

Shajurudin Awang
2022-09-30 11:04:26

moga pihak berwajib..dapat..memahami rintihan
kami ..amat susah skrg ni..nak buat pinjaman memang susah..pendapatan x sampai 1500
bank mana nak bagi pinjam..
satu aje tempat boleh pinjam..skrg ni ..AHLONG..kesian lah..
mana nak cekau duit bulan okt ni..
anak dah mula daftar msuk U..banyak belanja ..mcm2 perlu disediakan..menteri2 faham lah masalah kami..hari2 dlm Tv menteri kata nak bantu rakyat..tapi..x nampak pun..kebekesanan nya..
kami perlu duit kami aje..kami pun tau..kerajaan x dpt bantu..semua..rakyat yg susah mcm kami..setakat duit bantuan BKM..manalah dpt tampung belanja kami..x sampai sehari dah habis..
fikir2kan wahai menteri2 yg kononnya nak bantu rakyat..

Mohd Anuar Abdullah Zawabi
2022-09-30 04:06:33

Wajar kwsp bersasar 2.0 dilaksanakan utk melangsaikan hutang2 masa Pkp, apatah lagi OPR telah pun dinaikkan beberapa kali...telah menjejaskan perbelanjaan secara keseluruhan

Rosafarizah Zainal
2022-09-29 04:40:26

Sy ibu tunggal perlu sgt..nk byaq bnda2 tertunggak,utng org n brg kemas yg dh digadai utk survive...org sng blh la ckp x pyh..allah

SHAH MOHAMMAD
2022-09-29 00:31:47

Kerajaan tak perlu nak memikir nasib pencarum apabila sampai hari tua nanti kerana kesusahan rakyat di waktu ini pun belum mencukupi untuk kerajaan tampung.bantuan BKM yg rakyat terima skrg adakah cukup dan harus di banggakan oleh kerajaan hanya semata utk mandapat mandat di mata rakyat? Jgn letakkan kesusahan rakyat untuk kerajaan beri bantuan atas nama mandat.itu tidak ikhlas lebih² lagi untuk kepentingan parti.

Mohd Shariff
2022-09-28 12:53:53

Saya sangat2 bersyukur kwspbersasar ini diluluskan dengan segera kerana ditempat saya kerja akan tutup oparasi kerana tuan tanah mahu ambil alih Dan saya akan tamat kerja pada 26hb Oktober 22 . yang masalah sekarang saya dah berumur ia itu 53 tahun Dan mungkin susah untuk mendapat kerja sebab saya dah berusia. saya sangat2 berharap kwspbersasar ini diluluskan dapat menampung sementara saya dapat kerja baru .kerana harapkan duit pampasan sedikit sahaja sebab saya baru kerja 8 tahun Dan dibayar 20 hari kerja sahaja.syukur alhamdulillah kwspbersasar ini diluluskan dengan segera Amin...

David David
2022-09-28 11:45:37

Bagi Saya bukalah untuk semua kovid 19 menyerang secara umum dia tidak pilih Sama Ada yg isi borang aduan atau X dia tetap memberi kesan secara umum

Raisya mizram
2022-09-27 16:46:27

Mmg mnghrpkn pengeluaran kali ni , spya dpt menampung blnja harian .. dgn gaji yg hnya 1.5k shja blom ckup utk smpai ke hujung bln dgn hutang keliling pingang .. 1 hari gaji boleh habis dlm 1 hari jugak sb byar hutang shja ..

Nafi Hussin
2022-09-27 15:14:45

Memang wajarlah kwsp 2.0 ini dilaksanakan kerana kos sara hidup tinggi lagi pun bagi yg bekerja gaji bukan banyak macam menteri2 kerajaan, mereka tak terbeban pun harga barang naik, yang terbeban yg gaji kecil..

Julizah Juanis
2022-09-27 12:54:11

Moga kwsp 2.0 dpt d luluskn cpt, perlu duit utk byr hutang2 tertunggak..pening sdh kepala..🙏🙏

Siti rahmah Azami
2022-09-27 12:14:04

Sukur alhamdulillah ya Allah permudahkan segala urusan Azmi bugis

mohd sharizan ahmad shahrifun
2022-09-27 09:57:54

bagi yg telah memulakan perniagaan kecil2an tapi belum layak utk buat loan utk kembangkan/berdayatahankan perniagaan, epf 2.0 ni sgt2 membantu, apa2 planning lagi 5-10thn akan dtg dah terus boleh buat xperlu tunggu umur 55 yg masa tu dah xlarat nak kerja berat/nak mulakan/kembangkan perniagaan... 1lagi selain drp epf 2.0, mgkin boleh minta epf utk sediakan kursus2 yg bermanfaat utk pencarum2 yg bakal keluarkan duit sbgai persediaan utk mengembangkan duit keluaran mereka seperti yg gomen buat pd bakal pesara, sekian lama guna duit pencarum utk melabur sana sini bila serah pd pencarum dibiarkan shj pencarum habiskan tanpa panduan pastu siap buat kajian statistik utk buktikan bekas pencarum xpandai utk urus kewangan.... alhamdulillah terima kasih pd yg terlibat dlm perjuangan ini, semoga usaha kita diperkenan dan diberkatiNya aamiinnn....

Aryana Amshaa
2022-09-27 09:30:08

Semoga dipermudahkn dan diluluskan utk pengeluaran kwsp 2.0

Azly Azly
2022-09-27 08:46:13

Wah abang senyum ..lain macam..

Noraini Noraini
2022-09-27 06:25:33

Saya sangat memerlukan duit kwsp ini,kerana saya sorang sahaja yg masih berkerja untuk menanggung ibu bapa saya,harapkan tak cukup dengan keadaan sekarang,semua barang harga naik.memang tak cukup.tolonglah luluskan duit kwsp ini.semoga dipermudahkan.

Ezan Jayos
2022-09-27 06:03:58

Walaupun saya masih berkerja dan masih mencarum,akan tetapi saya sangat2 memerlukan pengeluaran KWSP ini untuk melangsaikan hutang piutang yang tertunggak dan jugak buat belanja harian dengan kos sara hidup yang sangat tinggi,serta tanggungan anak2 saya yg masih bersekolah....semoga dipermudahkan segala urusan...Aamiin

Что ищут прямо сейчас
fishing by polo resepi ayam goreng Army of Four alex english magic gaming съедобное несъедобное кто тише откроет bomb club review шпаклевка потолка под покраску 읍내 स्कूल easy spring rolls dino merlin mi منصور كرتون lukmannoah miriam baez pavel cool федор емельяненко шокировал америку eachine mini покупаю все
Похожие видео
28.11.2022
HANGAT! PM AKAN PILIH KWSP BERSASAR ATAU KWSP FOR ALL?

HANGAT! PM AKAN PILIH KWSP BERSASAR ATAU KWSP FOR ALL?

05.10.2022
TERKINI! RM10K KWSP 2.0 - Benarkan sekali lagi pengeluaran KWSP ! #kwsp10k

TERKINI! RM10K KWSP 2.0 - Benarkan sekali lagi pengeluaran KWSP ! #kwsp10k

27.11.2022
TERKINI! TINDAKAN TERBARU TUNTUTAN KWSP 2.0 MINGGU DEPAN.

TERKINI! TINDAKAN TERBARU TUNTUTAN KWSP 2.0 MINGGU DEPAN.

08.02.2022
how to change radiator saga blm | cara tukar radiator saga blm

how to change radiator saga blm | cara tukar radiator saga blm

21.11.2022
PERSOALAN: MAMPUKAH DSAI LAKSANAKAN KWSP 2.0 JIKA JADI PM?

PERSOALAN: MAMPUKAH DSAI LAKSANAKAN KWSP 2.0 JIKA JADI PM?

22.11.2022
[LIVE] TERKINI! PETISYEN PGIR MENUNTUT TSMY DILANTIK PM KE-10.

[LIVE] TERKINI! PETISYEN PGIR MENUNTUT TSMY DILANTIK PM KE-10.

18.11.2022
SAH! BUKTI KESUNGGUHAN TSMY LAKSANAKAN KWSP BERSASAR.

SAH! BUKTI KESUNGGUHAN TSMY LAKSANAKAN KWSP BERSASAR.

26.11.2022
PANAS! KWSP 2.0 AKAN DILULUSKAN PADA DISEMBER. ADAKAH BENAR?

PANAS! KWSP 2.0 AKAN DILULUSKAN PADA DISEMBER. ADAKAH BENAR?

23.09.2022
4 Berita Menarik KWSP 2.0 Bulan Ini - Pengeluaran KWSP Bersasar September

4 Berita Menarik KWSP 2.0 Bulan Ini - Pengeluaran KWSP Bersasar September

25.11.2022
TERKINI! HARUS TAHU 3 CABANG TUNTUTAN KWSP 2.0

TERKINI! HARUS TAHU 3 CABANG TUNTUTAN KWSP 2.0

25.11.2022
KWSP 2.0 |

KWSP 2.0 | "KWSP BERSASAR" DAN "KWSP FOR ALL". PENCARUM AMBIL PERHATIAN!

02.07.2022
KWSP 2.0 TIADA SYARAT. FAHAMI MAKSUD ANTARA BERSASAR DAN BERSYARAT.

KWSP 2.0 TIADA SYARAT. FAHAMI MAKSUD ANTARA BERSASAR DAN BERSYARAT.

18.11.2022
APA AKAN JADI PADA KWSP 2.0 SELEPAS PRU-15. SAKSIKAN!

APA AKAN JADI PADA KWSP 2.0 SELEPAS PRU-15. SAKSIKAN!

05.10.2022
ADUHAI! KWSP 2.0 RM10K ONE-OFF DARI AKAUN 1! 💦

ADUHAI! KWSP 2.0 RM10K ONE-OFF DARI AKAUN 1! 💦

26.07.2022
SIAPA SEBENARNYA BAKAL MENERIMA MANFAAT KWSP 2.0?

SIAPA SEBENARNYA BAKAL MENERIMA MANFAAT KWSP 2.0?

30.06.2022
TERKINI!! PENGELUARAN KWSP 2.0 BERSASAR. SIGN PETISYEN NAMA BETUL!

TERKINI!! PENGELUARAN KWSP 2.0 BERSASAR. SIGN PETISYEN NAMA BETUL!

15.11.2022
DAH KALI KETIGA TSMY SEBUT KWSP BERSASAR. AKAN MELAKSANAKAN!

DAH KALI KETIGA TSMY SEBUT KWSP BERSASAR. AKAN MELAKSANAKAN!