Shania

Shania смотреть последние обновления за сегодня на .

Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman (Official Music Video)

337254741
1836978
37234
00:03:55
09.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for Man! I Feel Like A Woman performed by Shania Twain. Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 #ShaniaTwain #ManIFeelLikeAWoman #Remastered

Shania Twain - You’re Still The One (Official Music Video)

220761920
1317077
36834
00:03:21
07.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for You’re Still The One performed by Shania Twain. Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 #ShaniaTwain #YoureStillTheOne #Remastered

Shania Twain - Any Man Of Mine (Official Music Video)

169226278
779364
20083
00:04:13
07.10.2009

REMASTERED IN HD! The 25th anniversary The Woman In Me: Diamond Edition is out October 2nd, get your copy: 🤍 Watch the official music video for "Any Man Of Mine" performed by Shania Twain. REMASTERED IN HD! To celebrate the 25th anniversary of ‘The Woman In Me’, Shania Twain has announced the Diamond Edition of the album available on 3 CD, 2 CD, 1 LP, Limited Edition vinyl, and digitally. Pre-order yours today: 🤍 Listen to the “Any Man Of Mine” EP, including versions ‘Live From Las Vegas’ and ‘Shania Vocal Mix’: 🤍 Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Music video by Shania Twain performing Any Man Of Mine. (C) 1995 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: This is what a woman wants Any man of mine better be proud of me Even when I'm ugly, he still better love me And I can be late for a date that's fine But he better be on time Any man of mine'll say it fits just right When last year's dress is just a little too tight And anything I do or say better be okay When I have a bad hair day And if I change my mind A million times I want to hear him say Yeah (yeah), yeah (yeah), yeah, I like it that way Any man of mine better walk the line Better show me a teasin' squeezin' pleasin' kinda time I need a man who knows, how the story goes He's gotta be a heartbeatin' fire breathin' Breathtakin' earthquakin' kind Any man of mine Well any man of mine better disagree When I say another woman's lookin' better than me And when I cook him dinner and I burn it black He better say, mm, I like it like that, yeah And if I change my mind A million times I want to hear him say Yeah (yeah), yeah (yeah), yeah I like it that way Any man of mine better walk the line Better show me a teasin' squeezin' pleasin' kinda time I need a man who knows, how the story goes He's gotta be a heartbeatin' fire breathin' Breathtakin' earthquakin' kind Any man of mine Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing Any Man Of Mine. (C) 1995 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. #ShaniaTwain #AnyManOfMine #Remastered

Shania Twain - Waking Up Dreaming (Official Music Video)

2631500
32507
3827
00:03:22
23.09.2022

Watch the official music video for “Waking Up Dreaming” by Shania Twain. Stream/Download “Waking Up Dreaming” now: 🤍 Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 #ShaniaTwain #WakingUpDreaming Music video by Shania Twain performing Waking Up Dreaming. © 2022 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

Shania Twain - Forever and for always (Official Music Video) (Red Version)

117616457
526932
24857
00:04:07
08.10.2009

Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Watch the official music video for "Forever And For Always (Red Version)" performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing Forever And For Always. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: In your arms, I can still feel the way you Want me when you hold me I can still hear the words you whispered When you told me I can stay right here forever in your arms And there ain't no way I'm lettin' you go now And there ain't no way And there ain't no how I'll never see that day 'Cause I'm keeping you Forever and for always We will be together all of our days Want to wake up every Morning to your sweet face, always Mm, baby In your heart, I can still hear A beat for every time you kiss me And when we're apart, I know how much you miss me I can feel your love for me in your heart And there ain't no way I'm lettin' you go now And there ain't now way And there ain't no how I'll never see that day 'Cause I'm keeping you Forever and for always We will be together all of our days Want to wake up every Morning to your sweet face, always In your eyes (I can still see the look of the one) I can still see the look of the one who really loves me (I can still feel the way that you want) The one who wouldn't put anything Else in the world above me (I can still see love for me) I can still see love for me in your eyes (I still see the love) And there ain't no way I'm lettin' you go now And there ain't no way And there ain't no how I'll never see that day 'Cause I'm keeping you Forever and for always We will be together all of our days Want to wake up every Morning to your sweet face, always Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing Forever And For Always. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Shania Twain's EPIC Musical Performance at 2022 PCAs | E! News

1467667
21493
2384
00:06:07
07.12.2022

Watch Shania Twain performs "Man! I Feel Like a Woman!," "That Don’t Impress Me Much" and more of her hits at People's Choice Awards 2022. #ShaniaTwain #PeoplesChoiceAwards #PCAs #ENews Subscribe: 🤍 About E! News: The E! News team brings you the latest breaking entertainment, fashion and Pop Culture news. Featuring exclusive segments, celebrity highlights, trend reports and more, the E! News channel is the only destination Pop Culture fans need to stay in the know. Download The E! News App For The Latest Celebrity News and Trending Videos: 🤍 Your favorite shows, movies and more are here. Stream now on Peacock. 🤍 Connect with E! News: Visit the E! News WEBSITE: 🤍 Like E! News on FACEBOOK: 🤍 Check out E! News on INSTAGRAM: 🤍 Follow E! News on TWITTER: 🤍 Shania Twain's EPIC Musical Performance at 2022 PCAs | E! News 🤍 | E! News

Shania Twain - Giddy Up! (Official Dance Video)

1446089
19846
1528
00:02:43
05.01.2023

Watch the official dance video for “Giddy Up!” by Shania Twain. Stream/Download “Giddy Up!” now: 🤍 Pre-Order “Queen of Me”, out February 3: 🤍 Follow Shania Twain: Website: 🤍 TikTok: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 #ShaniaTwain #GiddyUp #QueenofMe Music video by Shania Twain performing Giddy Up!. © 2022 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

Nothing's Gonna Change My Love For You | Shania Yan Cover

44400154
674887
19014
00:03:21
10.07.2021

If you like this video please LIKE COMMENT & SUBSCRIBE Share this video to your family and friends :)) Listen to 'EP1' : 🤍 Follow my socials😄 : Instagram: 🤍 Twitter : 🤍 Facebook : 🤍 Tiktok : 🤍

Shania Twain - That Don't Impress Me Much (Official Music Video)

105278950
469902
22613
00:03:45
07.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for That Don't Impress Me Much performed by Shania Twain Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 TikTok: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 #ShaniaTwain #ThatDontImpressMeMuch #Remastered

Brad Pitt REACTS to Shania Twain Subbing Ryan Reynolds Into 'That Don't Impress Me Much'

42397
347
28
00:03:01
28.01.2023

Brad Pitt reacts to Shania Twain replacing his name in 'That Don't Impress Me Much' for Ryan Reynolds at the 'People's Choice Awards.' The actor's response went viral while promoting his new film, 'Babylon.'

Shania Twain - From This Moment On (Official Music Video)

290465608
1174052
42892
00:03:56
07.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for From This Moment On performed by Shania Twain ft. Bryan White. Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 #ShaniaTwain #BryanWhite #FromThisMomentOn #Remastered

Shania Twain - You're Still The One (Live)

48327960
427601
11153
00:03:47
23.07.2018

Shania Twain performs "You're Still The One" 🤍

Shania Twain - Ka-Ching! (Official Music Video) (Red Version)

30976040
167029
6794
00:03:53
09.06.2011

Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Watch the official music video for "Ka-Ching!" (Red Version) performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing Ka-Ching!. (C) 2002 Mercury Records Lyrics: We live in a greedy little world, That teaches every little boy and girl To earn as much as they can possibly, Then turn around and spend it foolishly We've created us a credit card mess We spend the money that we don't possess Our religion is to go and blow it all So it's shopping every Sunday at the mall All we ever want is more A lot more than we had before So take me to the nearest store Can you hear it ring It makes you want to sing It's such a beautiful thing, ka-ching Lots of diamond rings The happiness it brings You'll live like a king With lots of money and things When you're broke, go and get a loan Take out another mortgage on your home Consolidate so you can afford To go and spend some more when you get bored All we ever want is more A lot more than we had before So take me to the nearest store Can you hear it ring It makes you want to sing It's such a beautiful thing, ka-ching Lots of diamond rings The happiness it brings You'll live like a king With lots of money and things Let's swing Dig deeper in your pocket Oh, yeah, ha Come on, I know you've got it Dig deeper in your wallet Whoa All we ever want is more A lot more than we had before So take me to the nearest store Can you hear it ring It makes you want to sing It's such a beautiful thing, ka-ching Lots of diamond rings The happiness it brings You'll live like a king With lots of money and things Can you hear it ring It makes you want to sing You'll live like a king With lots of money and things Ka-ching Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing Ka-Ching!. (C) 2002 Mercury Records

Lionel Richie - Endless Love ft. Shania Twain

87662465
505726
19224
00:04:24
23.03.2012

Listen / Order my new LIVE album, Hello From Las Vegas: 🤍 Explore the music of Lionel Richie: 🤍 Watch more Lionel videos: 🤍 Get Tickets to see Lionel Richie live in concert: 🤍 Get Official Lionel Richie Merch: 🤍 Follow Lionel Richie on... Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 For more Lionel Richie news and merch: Official Website: 🤍 Classic Motown Website: 🤍 Classic Motown Store: 🤍 #LionelRichie #EndlessLove #Vevo

Brad Pitt REACTS To Shania Twain Singing Ryan Reynolds' Name Instead Of His

3260
54
7
00:02:49
27.01.2023

Brad Pitt is more than happy to share the shoutout spotlight! The Oscar winner reacted to Shania Twain swapping him for Ryan Reynolds in the lyrics to her 1997 classic "That Don't Impress Me Much" during her People's Choice Awards performance, telling The Hook that there's plenty of room for him and the "Deadpool" star in Shania's musical world. In fact, Brad dropped a name or two as well, offering alternate A-listers to add to the singer's list.

“I’m Gonna Put Some Up In Your Giddy” - Shania Twain On Her New Album, ‘Queen of Me’

420384
2249
238
00:03:10
05.01.2023

Stephen’s interview with five-time GRAMMY Award-winner Shania Twain continues with a chat about what inspired the songs on her new album, ‘Queen of Me,’ which will be released on February 3rd. Check out the first single from the album, “Giddy Up,” out now! #Colbert #ShaniaTwain #QueenofMe Subscribe To "The Late Show" Channel: 🤍 Watch full episodes of "The Late Show": 🤍 Listen to "The Late Show Pod Show" podcast: 🤍 Like "The Late Show" on Facebook: 🤍 Follow "The Late Show" on Twitter: 🤍 Follow "The Late Show" on Instagram: 🤍 Watch The Late Show with Stephen Colbert weeknights at 11:35 PM ET/10:35 PM CT. Only on CBS. - The Late Show with Stephen Colbert is the premier late night talk show on CBS, airing at 11:35pm EST, streaming online via Paramount+, and delivered to the International Space Station on a USB drive taped to a weather balloon. Every night, viewers can expect: Comedy, humor, funny moments, witty interviews, celebrities, famous people, movie stars, bits, humorous celebrities doing bits, funny celebs, big group photos of every star from Hollywood, even the reclusive ones, plus also jokes.

Shania Twain - You're Still the One. [ Live in Las Vegas 2014 ]

30946913
251392
9232
00:05:53
17.01.2016

Shania Twain - You're Still the One. [ Live in Las Vegas 2014 ]

Shania Twain - I'm Gonna Getcha Good! (Official Music Video) (Red Version)

54086545
241444
8124
00:04:19
24.05.2011

The 25th anniversary The Woman In Me: Diamond Edition is out October 2nd, get your copy: 🤍 Watch the official music video for "I’m Gonna Getcha Good!" performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing I'm Gonna Getcha Good!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: Let's go! Don't wantcha for the weekend, don't wantcha for a night I'm only interested if I can have you for life, yeah Uh, I know I sound serious and baby, I am You're a fine piece of real estate, and I'm gonna get me some land Oh, yeah So, don't try to run, honey love can be fun There's no need to be alone when you find that someone I'm gonna getcha while I gotcha in sight (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha if it takes all night (Yeah, you can betcha) You can betcha by the time I say "go, " you'll never say "no" (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha; it's a matter of fact (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha, don'tcha worry 'bout that (Yeah, you can betcha) You can bet your bottom dollar, in time you're gonna be mine Just like I should - I'll getcha good Yeah I've already planned it Here's how it's gonna be I'm gonna love you, and you're gonna fall in love with me Yeah So, don't try to run, honey love can be fun There's no need to be alone when you find that someone I'm gonna getcha while I gotcha in sight (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha if it takes all night (Yeah, you can betcha) You can betcha by the time I say "go, " you'll never say "no" (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha; it's a matter of fact (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha, don'tcha worry 'bout that (Yeah, you can betcha) You can bet your bottom dollar, in time you're gonna be mine Just like I should - I'll getcha good Uh, uh Yeah, I'm gonna getcha, baby I'm gonna knock on wood I'm gonna getcha somehow, honey Yeah, I'm gonna make it good Yeah, yeah, yeah, yeah Oh, yeah So, don't try to run, honey love can be fun There's no need to be alone when you find that someone Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing I'm Gonna Getcha Good!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Shania Twain - Whose Bed Have Your Boots Been Under (Official Music Video)

33663063
144823
3996
00:04:26
07.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for Whose Bed Have Your Boots Been Under performed by Shania Twain. Listen to The 25th anniversary The Woman In Me: Diamond Edition 🤍 Follow Shania Twain Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Facebook: 🤍 Website: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Lyrics: Whose bed have your boots been under? Whose bed have your boots been under? And whose heart did you steal I wonder? This time did it feel like thunder, baby? Whose bed have your boots been under? Don't look so lonely, don't act so blue I know I'm not the only girl you run to I know about Lolita, your little Spanish flame I've seen you around with Rita, the redhead down the lane Whose bed have your boots been under? And whose heart did you steal I wonder? This time did it feel like thunder, baby? And who did you run to? And whose lips have you been kissin'? And whose ear did you make a wish in? Is she the one that you've been missin', baby? Well whose bed have your boots been under? I heard you've been sneakin' around with Jill And what about that weekend with Beverly Hill And I've seen you walkin' with long legs Louise And you weren't just talkin' last night with Denise Whose bed have your boots been under? And whose heart did you steal I wonder? This time did it feel like thunder, baby? And who did you run to? And whose lips have you been kissin'? And whose ear did you make a wish in? Is she the one that you've been missin', baby? Well whose bed have your boots been under? (C) 1999 Mercury Records #ShaniaTwain #WhoseBedHaveYourBootsBeenUnder #Remastered

SHANIA TWAIN - You're Still The One (Live-1999) (HD)

4051990
50305
1475
00:03:26
08.03.2018

Concert 1999 Shania Twain - You're Still The One...

Shania Twain - When You Kiss Me (Official Music Video)

58033018
209538
10873
00:04:08
08.10.2009

Video description Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Watch the official music video for "When You Kiss Me" performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing When You Kiss Me. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc Lyrics: This could be it, I think I'm in love It's love this time It just seems to fit, I think I'm in love This love is mine I can see you with me when I'm older All my lonely nights are finally over You took the weight of the world off my shoulders (the world just goes away) Oh, when you kiss me (when you kiss me) I know you miss me (I know you miss me) And when you're with me, the world just goes away The way you hold me (the way you kiss me) The way you show me (I know you miss me) That you adore me Oh, when you kiss me Oh, yeah You are the one, I think I'm in love Life has begun (I think I'm in love) I can see the two of us together I know I'm gonna be with you forever Love couldn't be any better (the world just goes away) Oh, when you kiss me (when you kiss me) I know you miss me (I know you miss me) And when you're with me The world just goes away The way you hold me (the way you kiss me) The way you show me (I know you miss me) That you adore me Oh, when you kiss me, mmm, yeah I can see you with me when I'm older All my lonely nights are finally over You took the weight of the world off my shoulders (the world just goes away) When you kiss me (when you kiss me) I know you miss me (I know you miss me) And when you're with me The world just goes away The way you hold me (the way you kiss me) The way you show me (I know you miss me) That you adore me The world just goes away (when you kiss me) When you kiss me (I know you miss me) I know you miss me (and when you're with me) Oh, the world just goes away When you kiss me Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing When You Kiss Me. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Greatest Hits Country Songs Of Shania Twain - Shania Twain Best Beautiful Country Songs

195407
1837
114
01:24:49
26.05.2022

Greatest Hits Country Songs Of Shania Twain - Shania Twain Best Beautiful Country Songs © Follow My Channel ►Youtube → 🤍 ►Playlist → ► Thank you for watching the video, do not forget to Like, Comment, Share and Subscribe to My Channel ◢ None of these images, music & video clips were created/owned by us. ◢ This video is purely fan-made, if you (owners) want to remove this video, please CONTACT US DIRECTLY before doing anything. We will respectfully remove it. ◢ Please Share this Video on Social sites (Facebook, Google +, Twitter etc.) to more people could listen it! ► Playlist: - - Shania Twain, New Country Music, Country Music Playlist, New Country 2022, New Country Songs, Country Song 2022, Country Hits, Top New Country Songs 2022, New Country Music This Week, Best Country Hits Right Now, Country Music Playlist 2022, New Country Music Songs 2022, Country Music 2022, Best Country Songs 2022, top Country 2022, Best Country 2022, Top Country Songs 2022, Country 2022, Top 50 Country Songs, Morden Country Songs, Most Popular Country Songs 2022, Country Party Songs 2022, New Country Music Artists 2022, Country Music All Of Time

Why Harry Styles Asked Shania Twain For Her Phone Number

378640
4169
555
00:07:06
05.01.2023

The best selling female Country artist of all time, Shania Twain, joins Stephen to talk about her new album and some of the younger artists she’s inspired, like her good friend Harry Styles. Stick around for more with Shania Twain and check out her new album, ‘Queen of Me,’ when it drops on February 3rd. #Colbert #ShaniaTwain #QueenofMe Subscribe To "The Late Show" Channel: 🤍 Watch full episodes of "The Late Show": 🤍 Listen to "The Late Show Pod Show" podcast: 🤍 Like "The Late Show" on Facebook: 🤍 Follow "The Late Show" on Twitter: 🤍 Follow "The Late Show" on Instagram: 🤍 Watch The Late Show with Stephen Colbert weeknights at 11:35 PM ET/10:35 PM CT. Only on CBS. - The Late Show with Stephen Colbert is the premier late night talk show on CBS, airing at 11:35pm EST, streaming online via Paramount+, and delivered to the International Space Station on a USB drive taped to a weather balloon. Every night, viewers can expect: Comedy, humor, funny moments, witty interviews, celebrities, famous people, movie stars, bits, humorous celebrities doing bits, funny celebs, big group photos of every star from Hollywood, even the reclusive ones, plus also jokes.

Shania Twain Greatest Best Hits Playlist 2022 - Best Of Songs Shania Twain

218344
1901
92
01:02:33
10.04.2022

#countrymusicollection #shaniatwain #countrysongs Shania Twain Greatest Best Hits Playlist 2022 - Best Of Songs Shania Twain ★ ★ ★ ★ - ► Thank you for seeing my video : 🤍 ► Share this song with your friends ►Subscribe to this channel here: 🤍 ►twitter :🤍 ►facebook :🤍 video uploads please contact us and we will remove your work immediately. Thank you! 🔔 We strive to find the best and most enjoyable music for you guys! We hope to make your days more beautiful with the music we share ! Peace love and music. I'm also a music producer, I'm working on this project ! 🚫 If you have any problem with copyright issues, or question please do not report me, take your time to contact us via mail, and we will response within 48h ►Thank you for watching the video do not forget to Like , Comment , Share and Subscribe to My Channel 💝💖🥇🎶💐

Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman! (Live)

10412007
75466
2581
00:04:13
20.02.2015

Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Music video by Shania Twain performing Man! I Feel Like A Woman!. (C) 2015 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: Let's go girls, come on I'm going out tonight, I'm feelin' alright Gonna let it all hang out Want to make some noise, really raise my voice Yeah, I want to scream and shout No inhibitions, make no conditions Get a little outta line I ain't gonna act politically correct I only want to have a good time The best thing about being a woman Is the prerogative to have a little fun and Oh, oh, oh, go totally crazy, forget I'm a lady Men's shirts, short skirts Oh, oh, oh, really go wild yeah, doin' it in style Oh, oh, oh, get in the action, feel the attraction Color my hair, do what I dare Oh, oh, oh, I want to be free yeah, to feel the way I feel Man! I feel like a woman! The girls need a break-tonight we're gonna take The chance to get out on the town We don't need romance, we only want to dance We're gonna let our hair hang down The best thing about being a woman Is the prerogative to have a little fun and Oh, oh, oh, go totally crazy, forget I'm a lady Men's shirts, short skirts Oh, oh, oh, really go wild-yeah, doin' it in style Oh, oh, oh, get in the action, feel the attraction Color my hair, do what I dare Oh, oh, oh, I want to be free yeah, to feel the way I feel Man! I feel like a woman! The best thing about being a woman Is the prerogative to have a little fun and Oh, oh, oh, go totally crazy, forget I'm a lady Men's shirts, short skirts Oh, oh, oh, really go wild yeah, doin' it in style Oh, oh, oh, get in the action, feel the attraction Color my hair, do what I dare Oh, oh, oh, I want to be free yeah, to feel the way I feel Man! I feel like a woman! I get totally crazy Can you feel it Come, come, come on baby I feel like a woman Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing Man! I Feel Like A Woman!. (C) 2015 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Shania Twain - Party For Two ft. Billy Currington (Official Music Video)

44952611
153803
5691
00:03:32
08.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for Party For Two performed by Shania Twain (ft. Billy Currington). Purchase tickets to Shania’s Let’s Go! Vegas Residency 🤍 Follow Shania Twain Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Facebook: 🤍 Website: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 (C) 2004 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. #ShaniaTwain #BillyCurrington #PartyForTwo #Remastered

Shania Twain - I'm Gonna Getcha Good! (Performance Version)

40826062
220023
5545
00:04:32
24.05.2011

Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Watch the official music video for "I’m Gonna Getcha Good!" (All Performance Version) performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing I'm Gonna Getcha Good!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: Let's go! Don't wantcha for the weekend, don't wantcha for a night I'm only interested if I can have you for life, yeah Uh, I know I sound serious; and baby, I am You're a fine piece of real estate, and I'm gonna get me some land Oh, yeah So, don't try to run, honey; love can be fun There's no need to be alone when you find that someone I'm gonna getcha while I gotcha in sight (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha if it takes all night (Yeah, you can betcha) You can betcha by the time I say "go, " you'll never say "no" (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha; it's a matter of fact (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha, don'tcha worry 'bout that (Yeah, you can betcha) You can bet your bottom dollar, in time you're gonna be mine Just like I should - I'll getcha good Yeah, I've already planned it Here's how it's gonna be I'm gonna love you, and you're gonna fall in love with me Yeah So, don't try to run, honey; love can be fun There's no need to be alone when you find that someone I'm gonna getcha while I gotcha in sight (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha if it takes all night (Yeah, you can betcha) You can betcha by the time I say "go, " you'll never say "no" (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha; it's a matter of fact (I'm gonna getcha) I'm gonna getcha, don'tcha worry 'bout that (Yeah, you can betcha) You can bet your bottom dollar, in time you're gonna be mine Just like I should - I'll getcha good Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing I'm Gonna Getcha Good!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Despacito | Shania Yan Cover

3188179
97141
2473
00:03:21
11.09.2021

If you like this video please LIKE COMMENT & SUBSCRIBE Share this video to your family and friends :)) Listen to 'EP2' : 🤍 Listen to 'EP1' : 🤍 Follow my socials😄 : Instagram: 🤍 Twitter : 🤍 Facebook : 🤍 Tiktok : 🤍

Shania Twain - You’ve Got A Way (Official Music Video)

50557524
206154
8617
00:03:28
08.10.2009

REMASTERED IN HD! Official Music Video for You've Got A Way performed by Shania Twain Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 TikTok: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 #ShaniaTwain #You'veGotAWay #Remastered

Greatest Hits Country Songs Of Shania Twain - Shania Twain Best Beautiful Country Songs

136546
1337
276
01:24:11
12.05.2022

Greatest Hits Country Songs Of Shania Twain - Shania Twain Best Beautiful Country Songs © Follow My Channel ►Youtube → 🤍 ►Playlist → ► Thank you for watching the video, do not forget to Like, Comment, Share and Subscribe to My Channel ◢ None of these images, music & video clips were created/owned by us. ◢ This video is purely fan-made, if you (owners) want to remove this video, please CONTACT US DIRECTLY before doing anything. We will respectfully remove it. ◢ Please Share this Video on Social sites (Facebook, Google +, Twitter etc.) to more people could listen it! ► Playlist: - - Shania Twain, New Country Music, Country Music Playlist, New Country 2022, New Country Songs, Country Song 2022, Country Hits, Top New Country Songs 2022, New Country Music This Week, Best Country Hits Right Now, Country Music Playlist 2022, New Country Music Songs 2022, Country Music 2022, Best Country Songs 2022, top Country 2022, Best Country 2022, Top Country Songs 2022, Country 2022, Top 50 Country Songs, Morden Country Songs, Most Popular Country Songs 2022, Country Party Songs 2022, New Country Music Artists 2022, Country Music All Of Time

Willie Nelson and Shania Twain, Blue eyes crying in the rain

39014550
120961
4316
00:03:12
21.04.2007

From The DVD Willie Nelson and Friends Live and Kicking. Celebrating his 70st birthday.One of the best music DVD's.If you like this, buy the DVD

Shania Twain - Up! (Official Music Video) (Green Version)

19222122
64669
2427
00:03:03
21.11.2009

Tickets to my Let’s Go! Vegas Residency are on sale now! Dates through December 2020 🤍 Watch the official music video for "Up!” performed by Shania Twain Music video by Shania Twain performing Up!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc. Lyrics: I'm goin' up (I'm goin' up) I'm goin' up (I'm goin' up) Oh, I'm goin' up, up, up, up It's 'bout as bad as it could be Seems everybody's buggin' me Like nothing wants to go my way Yeah, it just ain't been my day Nothin's comin' easily Even my skin is acting weird I wish that I could grow a beard Then I could cover up my spots Not play connect the dots I just want to disappear Up, up, up Can only go up from here Up, up, up Where the clouds gonna clear Up, up There's no way but up from here Even something as simple as Forgettin' to fill up on gas There ain't no explanation why Things like that can make you cry Just gotta learn to have a laugh And up, up, up Can only go up from here Up, up, up Where the clouds gonna clear Up, up There's no way but up from here Oh yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah When everything is goin' wrong Don't worry, it won't last for long Yeah, it's all gonna come around Don't go let it get you down You gotta keep on holding on It's 'bout as bad as it could be Seems everybody's buggin' me Like nothing wants to go my way It just ain't been my day Nothin's comin' easily, oh, oh, oh And up, up, up Can only go up from here Up, up, up Where the clouds gonna clear Up, up There's no way but up from here Up, up, up Follow Shania Twain: Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Music video by Shania Twain performing Up!. (C) 2002 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.

Shania Twain "Don't Be Stupid" - Elia Wood Drum Cam - Las Vegas Let's Go!

314930
5595
482
00:04:00
26.11.2022

Elijah Wood drum cam of "Don't Be Stupid" from Las Vegas, NV 2022 on the Shania Twain Let's Go! residency. Mixed by the amazing Cory Churko (🤍CoryChurko1) More info: 🤍 INSTAGRAM: 🤍elijahwoodmusic Stuff I use: Gretsch Drums: 🤍 Ahead Drum Sticks: 🤍 Ahead Grip Tape: 🤍 Remo Drum Heads: 🤍 TRX Cymbals: 🤍 Shure SE215 Earphones: 🤍 GoPro: 🤍 Incrediwear Circulation Gloves: 🤍 Shot exclusively on GoPro Hero 10! Thanks to Gretsch Drums, TRX Cymbals, Ahead Drumsticks, and Remo Drum Heads. Shania Twain Band for the Let's Go! Residency, 2022: Elijah Wood - Drums Derek Frank - Bass Cory Churko - Guitar Joshua Ray Gooch - Guitar Chandra Meibalane - Violin

Shania Yan Cover Full Album Lyrics - Top Songs 2022

1804213
27137
357
00:48:06
11.03.2022

Shania Yan Cover Full Album Lyrics - Top Songs 2022 Shania Yan Cover Full Album Lyrics - Top Songs 2022 Shania Yan Cover Full Album Lyrics - Top Songs 2022 Thanks for watching! Please subscribe my channel and watch more videos from Us!!

SHANIA TWAIN - 10 SUCESSOS AO VIVO

4175657
28081
810
00:13:43
06.08.2019

Dez grandes momentos do show da cantora canadense Shania Twain, concerto realizado em Chicago no ano de 2003. Shania vendeu cerca de 100 milhões de discos e é a artista mais bem sucedida da história da música country.

SHANIA DIVA - CITA CITA (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

6803
4028
149
00:02:56
27.01.2023

Penyanyi cilik asal Pulau Dewata, Bali lulusan Idola Cilik 2022 ini, kini mendapatkan kesempatan yang sangat baik dan menyenangkan. Kali ini, Shania akan meluncurkan single terbarunya. Lagu terbaru milik Shania berjudul “Cita-Cita” yang diciptakan oleh Caturadi Septembrianto seorang penulis lagu sekaligus produser musik ini menceritakan tentang harapan seseorang pada sesuatu hal yang ingin dicapai. Tentunya, setiap anak=anak harus selalu memiliki harapan atau cita-cita yang harus dikejar. Harapan itu akan selalu memberikan semangat dan kebahagiaan. Lagu ini pun memilik irama musik yang membuat setiap orang yang mendengarnya menjadi lebih termotivasi. Suara Shania sendiri pun semakin melengkapi lagu “cita-cita” ini. So, tunggu apalagi ayo dengarkan lagu “Cita-Cita” di semua platform digital musik kesayanganmu dan juga tonton music videonya! Listen on all music platforms: 🤍 Lirik Lagu Shania Diva - Cita Cita Hai mama, papaku sayang Dengarlah cita-citaku Jika aku besar nanti Ingin aku menjadi Presiden, komposer atau seorang dokter Jadi apapun nanti pastilah yang terhebat Karena aku sangat senang belajar Selalu berdoa dan tak pernah menyerah Ayo kawan wujudkanlah mimpimu Yakinkanlah dirimu Semua kan menjadi nyata Hai mama, papaku sayang Dengarlah cita-citaku Jika aku besar nanti Ingin aku menjadi Youtuber, selebgram atau menjadi superstar! Jadi apapun nanti pastilah hebat Pasti terhebat Pastilah yang terhebat Karena aku selalu googling, senangnya! Selalu berdoa dan tak pernah menyerah Ayo kawan wujudkanlah mimpimu Yakinkanlah dirimu Semua kan menjadi, Semua kan menjadi! Semua kan menjadi nyata! Executive Producer: Lina Priscilla for Hits Records A&R: Sevri Hadis A&R Assistant: Faisal Farissi, Rafael Yefta Song Written by Caturadi Septembrianto Music Produced by Caturadi Septembrianto Vocal Recorded at Backbeat StudioJakarta Vocal Producer: Irvnat All tracks are edited by Caturadi Septembrianto Mixing & Mastering for Apple Digital Master by Rizki Wahyudi at Jagasvara Studio Published by PT Suara Cipta Musikindo Video Credits Production by EUIS Studio Director : Timo Producer : James Christian Loc. Manager : Keisha Ardaneswari Astrada : James Christian Unit: Saemi DOP : David Montolalu Gaffer : Saemi Art Director : James Christian Art Team : Joshua Ivan, Keisha Ardaneswari Editor : Timo VFX Editor : Joshua Ivan Fashion stylist : fitri.fkh Wardrobe : Chivvy.me Subscribe Our Channel, Please Click This: 🤍 Catch us on SNS : 🤍 🤍 🤍 Official Site: 🤍hitsrecords.co.id Don't re-upload our content but you can share our video. © 2023 Copyrights & Trademark by HITS RECORDS

Paula Fernandes, Shania Twain - You're Still The One (Official Music Video)

40200371
367721
10635
00:03:40
01.08.2014

Purchase Shania Twain’s latest music: 🤍 Stream the latest from Shania Twain: 🤍 Sign up to receive email updates from Shania Twain: 🤍 Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Music video by Paula Fernandes, Shania Twain performing You're Still The One. (C) 2014 Universal Music International #PaulaFernandes #YoureStillTheOne #Vevo #Pop #OfficialMusicVideo

Shania Twain - From This Moment On | Asia and BJ

7651
1040
146
00:08:37
27.01.2023

ON THE ROAD TO 250K!!! WELCOME TO THE FAM! THANKS FOR TAPPING IN WITH US AND WE DEFINITELY APPRECIATE THE COMPANY!! We want to give a major thanks to our top Patrons!! Donna Bannister | Beth Mitchem | CalixYukon | ZoeLo | Join us on Patreon - 🤍 Become A Member - 🤍 If you are wanting to make a DONATION ONLY.. Thank you so much in advance for supporting the channel. Tip via Streamelements - 🤍 Paypal: 🤍 Cashapp: 🤍 Other Channels: Asia and BJ React - 🤍 Vlog Channel - 🤍 Movie Reaction Channel - 🤍 SOCIAL SITES: 🤍 Asia's MUSIC - Apple: 🤍 Asia's Spotify: 🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ❤️Thank You ALL for the LOVE and Support. We Love yall!! ❤️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Send us Mail: P.O. Box 2879 Forney, TX. 75126 Business Email: abreezybeazy13🤍gmail.com #AsiaandBJ #ImStillAsia #AsiaandBJReact #AsiaxBJ #ReelinwithAsiaandBJ #FOE #UIC #ABFam *Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. No copyright infringement intended. ALL RIGHTS BELONG TO THEIR RESPECTIVE OWNERS*

Wie MISCHT man FARBEN? || Schritt für Schritt TUTORIAL für Anfänger

12338
1270
98
00:23:36
24.01.2023

🌻Hayhay🌻 Anzeige: Die ersten 1.000 Personen, die sich über diesen Link: 🤍 anmelden, können Skillshare 1 Monat lang kostenlos ausprobieren! ihr da draußen und HERZLICH WILLKOMMEN in meiner Infobox! Mein Name ist Shania und ich lade JEDEN DIENSTAG UM 18 UHR ein Video hoch. In meinen Videos geht es dabei um das allseits geliebte Thema KUNST! Ich freue mich, dass ihr da seid und wünsche euch eine Menge Spaß! 🎬🧡🎬🧡🎬🧡Zum Video🎬🧡🎬🧡🎬🧡 🎴Die Vorlage/n: 🤍 📱🖤💙📱SOZIALE MEDIEN 📱🖤💙📱 💙Mein Discord Server: 🤍 💗Mein Instagram: 🤍 🖤 TikTok: 🤍 💚 Impressum/ Website: 🤍 💛 Shop: 🤍 🎨✍🎨✍ MATERIALIEN✍🎨✍🎨 Acryl: 🤍 Pinsel: 🤍 📷🧡📷🧡 MEIN EQUIPMENT 📷🧡📷🧡 Das ist meine Kamera: 🤍 Hier steht meine Kamera drauf: 🤍 Hiermit nehme ich meinen Ton auf: 🤍 Diese Softboxen nutze ich: 🤍 Das sind meine Bildschirme: 🤍 (Bei den Links handelt es sich um bezahlte Affiliate-Links. Dir entstehen dadurch keine Zusatzkosten.) _ Meine Meinung zu den Produkten, die in diesem Video genannt werden, wird nicht beeinflusst und ist komplett meine eigene.

Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman! [Up! Live in Chicago 1 of 22].flv

3953586
17467
528
00:05:30
11.05.2010

DVD Features: Product Details Actors: Shania Twain Format: AC-3, Color, Dolby, DVD-Video, Live, NTSC Audio Format: 5.1 Surround Sound Language: English Region: Region 1 (U.S. and Canada only. Read more about DVD formats.) Aspect Ratio: 1.33:1 Number of discs: 1 Rating: Not Rated Studio: Island / Mercury Nashville DVD Release Date: November 18, 2003 Approximate Running Time: 150 minutes

Назад
Что ищут прямо сейчас на
shania clon chino sander кот в сапогах киса fairlady z материалы для новичка VODKA ���������� �� ������ �������� en rios lilbo кот в сапогах и три чертенка секретные крампеты тока бока Kuah Paling Simpel dan Enakkk 雲南 特辑 casino raiders famille shelby mcdrive кот в сапогах и три котёнка calin lyrics