Lopez

Lopez смотреть последние обновления за сегодня на .

Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

1995464754
8374150
436410
00:04:27
04.03.2011

Music video by Jennifer Lopez performing On The Floor feat. Pitbull. © 2011 Island Records #VEVOCertified on April 15, 2012. 🤍 🤍 #JenniferLopez #OnTheFloor #Vevo

Jennifer Lopez, Rauw Alejandro - Cambia el Paso (Official Video)

49863048
504723
25785
00:04:14
09.07.2021

Jennifer Lopez & Rauw Alejandro – Cambia El Paso (Official Video) Music: Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon: 🤍 YouTube: 🤍 iTunes: 🤍 Deezer: 🤍 Lyrics: Ella vive la vida como un tango Pero ahora quiere fuego entre sus labios El no merece tenerla en sus brazos Ella lo sabe, ella lo sabe Ahora le toca a ella Tomarse la botella Y salirse a divertir And it goes like this Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Su vida está mejor ahora sin el Sabe que sus caderas no le fallan No necesita a nadie pa estar bien Ella no falla, ella no falla Baile, Tu quiere baile y esta pa darle, asi e’ como ves Ahora le hacen fila Con mis amigas Matando la liga Asi e’ como ves Ahora le toca a ella Tomarse la botella Y salirse a divertir And it goes like this Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Soltera, se queda ahora se come al que ella quiera soltera, se queda ahora se come al que ella quiera ra’ rauw lo dejó porque no se dejó (tu ere’ un bobo) se puso pa’ la vuelta ahora fue que apretó okay, ella esta deliciosa mami, tú eres otra cosa la pinta que lleva es costosa yo no tengo miedo y tú eres peligrosa mami, anda en las mismas que yo no está puesta pa’ la relaciones en la disco lo prendió que le digan algo, sin cojones con la nota se elevó jugamos el mismo juego le mentiste y no te quedo rompiste los códigos y ella te olvidó Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Uno, dos, tres, avanza. Left, right, left, avanza One, two, step avanza All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso Cambia el paso All she wanna do is just dance dance dance dance Ra’ Rauw Rauw Alejandro J Lo All she wanna do is just dance dance dance dance JLO Socials: Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 TikTok: 🤍 Twitter: 🤍 Rauw Socials: Instagram: 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Text Me: +1 (305) 690-0379 #JLo #RauwAlejandro #CambiaElPaso #JenniferLopez Official Music Video by Jennifer Lopez & Rauw Alejandro performing “Cambia El Paso” (C) 2021 Sony Music Entertainment US Latin LLC

Jennifer Lopez & Maluma – Pa' Ti + Lonely (Official Video)

203158067
1246998
41556
00:08:57
24.09.2020

Jennifer Lopez & Maluma – Pa' Ti + Lonely (Official Video) Music: Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon: 🤍 YouTube: 🤍 iTunes: 🤍 Deezer: 🤍 00:00 Jennifer Lopez & Maluma – Pa Ti 04:32 Maluma & Jennifer Lopez – Lonely JLo: Official Website: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 TikTok: 🤍 Twitter: 🤍 Text Me: +1 (305) 690-0379 Maluma: Official Website: 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 #JLo #PaTi #Lonely #Maluma Vehicles provided by: Miller Motorcars Porsche of Fairfield Official Music Video by Jennifer Lopez & Maluma performing “Pa' Ti” & “Lonely” (C) 2020 Sony Music Entertainment US Latin LLC

Jennifer Lopez - Love Don't Cost a Thing (Official HD Video)

163353462
692324
22754
00:05:09
25.03.2011

Watch the official music video for "Love Don't Cost A Thing" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Lyrics: Think you gotta keep me iced, you don't Think I'm gonna spend your cash, I won't Even if you were broke My love don't cost a thing Think I wanna drive your Benz, I don't If I wanna floss I got my own Even if you were broke My love don't cost a thing When you rolled up in the Escalade Saw that dub you gave to the valet Knew that it was game when you looked at me Pulling up your sleeve so I could see the Rolley bling Saw you later in the corner booth Raising up a toast so I would notice you But your hard to miss think you outta know Doesn't matter if you're balling out of control All that matter's is That you treat me right Give me all the things I need That money can't buy, yeah Think you gotta keep me iced, you don't Think I'm gonna spend your cash, I won't Even if you were broke My love don't cost a thing Think I wanna drive your Benz, I don't If I wanna floss I got my own Even if you were broke My love don't cost a thing #JenniferLopez #LoveDontCostAThing #OfficialMusicVideo #HD #Remastered

Johnny RAGES On Jennifer Lopez For ATTACKING Him And His Friend

4261
152
56
00:04:18
30.09.2022

Johnny Depp Furiously Reacts To Jennifer Lopez DISRESPECTING Him And His Friend Having scored multiple chart-topping singles, picked up several Golden Globe nominations, and delivered arguably the sexiest pole dance in modern cinema, Jennifer Lopez is widely regarded as one of the ultimate modern-day triple threats. Here on Just In we are all about the latest spill in Hollywood! You can rest assured that we will bring you all the latest celebrity drama and gossip especially concerning your favorite actors! We´ll also make sure to keep you updated on the newest movie updates and releases – so if you are interested in anything that happens in Hollywood, you should make sure to stay tuned! And there you have it guys! We hope you enjoyed the video! If you did please consider leaving a like and telling us what you thought in the comments! Here are some links to some of our other videos that you might find interesting as well: "FORGIVE ME" Justin Bieber Apologies to Hailey Bieber (IG LIVE VIDEO): 🤍 Emilia Clarke REACTION Before Replacing Amber Heard in Aquaman 2! 🤍 Johnny Depp OFFICIALLY REHIRED | Back In a New Pirates of the Caribbean 6 Movie? 🤍 Elon Musk Speaks Against Amber Heard & Defends Johnny Depp! 🤍 So, if you are interested in anything related to Hollywood, make sure to smash that subscribe button to see more of our content in the future! 🎬 🤍 Disclaimer: Content might be gossip, rumors, exaggerated or indirectly besides the truth. Viewer advised to do own research before forming their opinion. Content might be opinionated. #JohnnyDepp #JenniferLopez #CelebNews #JustIn

Jennifer Lopez - Ain't Your Mama (Official Video)

840693402
5294788
196199
00:05:09
06.05.2016

"Ain't Your Mama" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Chorus: I ain't gon' be cooking all day, I ain't your mama I ain't gon' do your laundry, I ain't your mama I ain't your mama, boy, I ain't your mama When you're gon' get your act together? I ain't your mama No, I ain't your mama No, I ain't your mama, no #JenniferLopez #AintYourMama #Pop

Jennifer Lopez - Booty ft. Iggy Azalea (Official Video)

392328061
1617107
142010
00:04:17
19.09.2014

Jennifer Lopez "Booty” (ft. Iggy Azalea) Get “Booty” feat. Iggy Azalea here: 🤍 Download J. Lo’s latest album A.K.A. here: 🤍 #JLoBooty #JLoAKA Follow Jennifer Lopez 🤍 🤍 🤍 #JenniferLopez #Booty #Vevo

I Can Be Your Hero | David Lopez

3231
684
171
00:04:37
01.10.2022

I hope you enjoyed my Enrique Iglesias Hero parody video! Thanks for watching! Support this channel! : 🤍 Follow David Lopez Instagram: 🤍 TikTok- 🤍 Filmed and edited by The Moore The Merrier Vlogs: 🤍 Music by Matt Thalin: 🤍

Jennifer Lopez - Ain't It Funny (Official Video)

145667318
451684
15395
00:04:18
03.10.2009

Watch the official music video for "Ain't It Funny" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Lyrics: It seemed to be like the perfect thing for you and me It's so ironic you're what I had pictured you to be But there are facts in our lives We can never change Just tell me that you understand and you feel the same This perfect romance that I've created in my mind I'd live a thousand lives Each one with you right by my side But yet we find ourselves in a less than perfect circumstance And so it seems like we'll never have the chance Ain't it funny how some feelings you just can't deny And you can't move on even though you try Ain't it strange when your feeling things you shouldn't feel Oh, I wish this could be real Ain't it funny how a moment could just change your life And you don't want to face what's wrong or right Ain't it strange how fate can play a part In the story of your heart Sometimes I think that a true love can never be I just believe that somehow it wasn't meant for me Life can be cruel in a way that I can't explain And I don't think that I could face it all again I barely know you but somehow I know what you're about A deeper love I've found in you And I no longer doubt You've touched my heart and it altered every plan I've made And now I feel that I don't have to be afraid #JenniferLopez #AintItFunny #OfficialMusicVideo

FIGHT HIGHLIGHTS | Teófimo López vs. George Kambosos Jr.

9976001
113464
14414
00:15:05
28.11.2021

Highlights of Teófimo López vs. George Kambosos Jr. from the Hulu Theater at Madison Square Garden in New York City, New York. Subscribe to our YouTube channel 👉 🤍 Download the DAZN app now 👉 🤍 Follow DAZN Boxing On Social Media 👇 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Facebook: 🤍 #Dazn #DaznBoxing #TeófimoLópez #GeorgeKambososJr The DAZN Boxing Show ► 🤍 Dazn Rewind ► 🤍 00:00 Fighters Intro 00:19 Round 1 02:54 Teófimo López and George Kambosos start to hit open shots 03:29 Round 2 04:20 Round 3 05:09 Round 4 05:31 Round 5 06:04 Round 6 06:29 Round 8 06:59 Round 9 08:09 Round 10 08:22 Kambosos gets knock down 10:27 Round 12 13:44 George Kambosos Jr. wins

Jennifer Lopez - Let's Get Loud (Official Video)

134644967
431511
12380
00:03:25
03.10.2009

Watch the official music video for "Lets Get Loud" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Lyrics: Let's get loud, let's get loud Turn the music up, let's do it C'mon people let's get loud Let's get loud Turn the music up to hear that sound Let's get loud, let's get loud Ain't nobody gotta tell ya What you gotta do If you wanna live your life Live it all the way and don't you waste it Every feelin' every beat Can be so very sweet you gotta taste it You gotta do it, you gotta do it your way You gotta prove it You gotta mean what you say Life's a party, make it hot Dance don't ever stop, whatever rhythm Every minute, every day Take them all the way you gotta live 'em ('cause I'm going to live my life) You gotta do it, you gotta do it your way You gotta prove it You gotta mean what you say You gotta do it, you gotta do it your way You gotta prove it You gotta mean what you say Let's get loud, let's get loud Turn the music up to hear that sound Let's get loud, let's get loud Ain't nobody gotta tell you What you gotta do #LetsGetLoud #JenniferLopez #OfficialMusicVideo

López Obrador acepta que está enfermo | Ciro Gómez Leyva | Programa Completo 30/septiembre/2022

56855
1122
314
00:32:44
01.10.2022

#ENVIVO Tras #hackeo a SEDENA, el presidente #LópezObrador aceptó que está enfermo, pero prefirió poner una canción de Chico Che. Y #CJNG anunció su llegada a #Mexquitic, #SLP, con este video donde exhiben sus armas y camionetas en la explanada municipal: Visita nuestro sitio Web: 🤍 Mantente siempre informado con las noticias sobre los acontecimientos más importantes a nivel nacional e internacional. Síguenos en nuestras redes: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍ImagenTVMex

Jennifer Lopez - Papi (Official Video)

465677931
2374193
87047
00:05:26
19.09.2011

Music video by Jennifer Lopez performing Papi. © 2011 The Island Def Jam Music Group #JenniferLopez #Papi #Vevo

Teofimo Lopez (USA) vs Pedro Campa (Mexico) | Sub @We Love Boxing: News | BOXING Fight, Highlights

138772
1057
126
00:11:54
14.08.2022

🤍 - UNITED24 was launched by the President of Ukraine as the main venue for collecting charitable donations in support of Ukraine. Thanks for Your Support! 🤍 Subscribe to Our Boxing News Channel. Thanks a lot! Undisputed Teofimo Lopez (16 - 1 - 0, 12 KO - pre-fight record) against Pedro Campa (34 - 1 - 1, 23KO - pre-fight record) Title Fight: Resorts World, Las Vegas, Nevada, 13 August 2022. Subscribe and Don't Miss New Videos of The Best Boxing Fights! Support the Channel: 🤍 Bitcoin: bc1qczzluj79xs7c3jfuhwgxuganfmu76jcdg3j6dl Ethereum: 0x7c2189cfe6196B0626f6DAEeacd3105F1965c09f MetaMask: 0xf16E3B9379fF97FBD703FE3862A9E9EAA02e3aE9 Brand Inquiries: paso.supp2🤍gmail.com Optimum Nutrition Whey Protein 🤍 Boxing Rope for Training: 🤍 Resistance Loop for Punch Training - 🤍 Dumbbells for Training: 🤍 Grip Strength Trainer: 🤍 Knee Pads for Running and Training: 🤍 Round Roller for Muscle Recovery and Back Massage: 🤍 Roller Wheel for Abdominal Exercise Core Trainer: 🤍 Teofimo Lopez (USA) vs Pedro Campa (Mexico) | BOXING Fight, Highlights #teofimolopez #USA #Boxing #Pedrocampa #Mayweather #TysonFury #fights #Alvarez #knockout #boxing #PuertoRico #Fury #fighter #fight #knockouts #boxer #USA #MikeTyson #Mexico #toprank #canelo #caneloalvarez #Undisputed #Tyson #knockout #TKO #eddiehearn #lasvegas #teofimolopez #mmanews #boxingnews #tommyfury #Floyd #GGG #Golovkin #GennadyGolovkin #Beterbiev #Lomachenko #Usyk #Russia #Ломаченко #Усик #Головкин #Украина #Ukraine #Usyk #Lomachenko #TerenceCrawford #Errolspence #TysonFury #DevinHaney

Jennifer Lopez - If You Had My Love (Official Video)

162639725
561104
23179
00:05:30
03.10.2009

Watch the official music video for "If You Had My Love" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Lyrics: If you had my love And I gave you all my trust Would you comfort me And if somehow you knew that your love would be untrue Would you lie to me And call me baby Now if I gave you me, this is how it's got to be First of all I won't take you cheatin' on me Tell me who can I trust if I can't trust in you And I refuse to let you play me for a fool You said that we could possibly spend eternity See that's what you told me (that's what you said) But if you want me You have to be fulfilling all my dreams (If you really want me babe) Said you want my love and you've got to have it all But first there are some things you need to know If you want to live With all I have to give I need to feel true love Or it's got to end, yeah I don't want you Trying to get with me And I end up unhappy (Don't need the hurt and I don't need the pain) So before I do Give myself to you I have to know the truth (If I spend my life with you) #JenniferLopez #IfYouHadMyLove #OfficialMusicVideo

Alcalde de Cali, Jorge Iván Ospina y el senador Alexander López debaten sobre la situación de Emcali

24786
982
00:25:07
30.09.2022

Para más información, mira en 🤍 Sigue Noticentro 1 CM& en redes sociales: Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Además, estés donde estés, conéctate con la #AppCanal1 y mira el noticiero en vivo 📱Descárgala aquí: 🤍

Jennifer Lopez - Waiting For Tonight

86632241
359593
17090
00:04:10
24.11.2009

Jennifer Lopez's official music video for 'Waiting For Tonight'. Click to listen to Jennifer Lopez on Spotify: 🤍 As featured on Dance Again...The Hits. Click to buy the track or album via iTunes: 🤍 Google Play: 🤍 Amazon: 🤍 More from Jennifer Lopez On The Floor: 🤍 I'm Into You: 🤍 Goin' In: 🤍 More great 00s videos here: 🤍 Follow Jennifer Lopez Website: 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Subscribe to Jennifer Lopez on YouTube: 🤍 - Lyrics: Like a movie scene In the sweetest dreams I have pictured us together Now to feel your lips On my fingertips I have to say is even better Then I ever thought it could possibly be It's perfect, it's passion, it's setting me free From all of my sadness The tears that I've cried I have spent all of my life Waiting for tonight, oh When you would be here in my arms Waiting for tonight, oh I've dreamed of this love for so long Waiting for tonight Tender words you say Take my breath away Love me now, leave me never Found a sacred place Lost in your embrace I want to stay in this forever I think of the days when the sun used to set On my empty heart, all alone in my bed Tossing and turning Emotions were strong I knew I had to hold on

😮 Rosa López CONFIRMA la noticia que TANTO ESPERABA y que cambiará SU VIDA

4322
128
5
00:02:02
01.10.2022

Rosa López sigue siendo un rostro muy querido por el público desde que ganara la primera edición de Operación Triunfo OT1. Después vino su éxito Europe's Living a Celebration, canción con la que participó en Eurovisión representando a España. Desde entonces, su carrera ha vivido momentos de todo tipo. Ahora, Rosa López ha sorprendido a muchos con una noticia inesperada que la llena de ilusión. Y seguro que a su novio Iñaki, también. Lee aquí la noticia: 🤍 #RosaLópez Imágenes: Europa Press 🔴 Canal oficial de EspañaDiario 🔔 No olvides suscribirte al canal para no perderte más retransmisiones como esta ¡Te esperamos! 🎲 Si te gustan los quiz, pasatiempos, trivials y rompecabezas, suscríbete a nuestro canal de minijuegos y demuestra que sabes más que nadie: 🤍 También nos puedes seguir en: 👉 Facebook: 🤍 👉 Instagram: 🤍 👉 Twitter: 🤍 👉 Spotify: 🤍 👉 ivoox: 🤍

Jennifer Lopez - All I Have (Official Video) ft. LL Cool J

227413309
987196
24870
00:04:18
03.10.2009

Watch the official music video for All I Have by Jennifer Lopez feat. LL Cool J Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Chorus: All my pride is all I have (Pride is what you had, baby girl, I'm what you have) You'll be needin' me, but too bad (Be easy, don't make decisions when you mad) The path you chose to run alone (I know you're independent, you can make it on your own) Here with me you had a home, oh, yeah (But time is of the essence, why spend it alone, huh) #JenniferLopez #AllIHave #OfficialMusicVideo

Doble crimen en Vicente López: "Soy inocente", declaró Martín del Río I A24

25744
424
124
00:07:56
30.09.2022

🚨 Doble crimen en Vicente López: "Soy inocente", declaró Martín del Río. El análisis completo de la exposición del acusado de Antonio Laje & Carlos Salerno en #BDAprograma. Informate en #A24COM 👉 Periodismo en tus manos 📲 ¡Suscribite a nuestro canal! → 🤍 🖥 Encontrá más noticias y todo sobre nuestra programación en nuestra web → 🤍 👍 ¡No te olvides de seguirnos en nuestras redes! → Facebook: 🤍 → Instagram: 🤍 → Twitter: 🤍 → TikTok: 🤍 ✍️ Somos #A24.COM, #NiDeUnLadoNiDelOtro

Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

328820073
1046645
57252
00:04:20
02.05.2011

It’s a new JENeration! Tweet your photo with #ImIntoYou to 🤍JLO & be a featured LOVE?R! 🤍 🤍 🤍ok/ Music video by Jennifer Lopez performing I'm Into You. © 2011 Island Records #VEVOCertified on December 5, 2011. 🤍 🤍

Wisin & Yandel, Jennifer Lopez - Follow The Leader (Official Video)

625830470
1760703
67867
00:04:59
04.05.2012

Listen to Wisin & Yandel ‘Esenciales’ here: 🤍 Subscribe to our YouTube channel: 🤍 Follow us on: Instagram: 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 TikTok: 🤍 LYRICS Olé, olé Bori, bori, bori, aja Eh Histórico Olé, olé Doble, Yandel Olé, olé, (¿quien?) Olé, olé, J.Lo Olé, olé, ja Baby, the way that I'm working my body Can tell that you already like it I make you lose your cabeza, coloca (aja) Baby we don't even need any music 'Cause we make the beat when we moving You know that it's making me hot, hot, hot (hey, hey, hey, hey, hey) We belong to the night We belong to the music So let's live in the moment of freedom that will get you wild (oh) Let's ignite this fire up (aja) Across the world we take it up (ja) Let me hear you screaming out loud (pa, pa, pa, pa, pla) When I say go When I say viva (aja) We'll take it low Let's lose control When I say go We'll get it louder Let's make it blow Let's lose control, so (siente el ritmo) Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya Follow my leader Follow my leader I wanna see ya I wanna see ya Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya (el tiguere) Follow the leader Follow the leader I wanna see ya (W) I wanna see ya (power) Ando buscando una latina Creo que la encontré Yo y ella hicimos un clip (hey) Regia, pelo largo Christian Loubouton cartera Gucci Bella, bien chic Los líderes con la diva, combinación nociva Se juntaron los bori Creando otro hit (hey) Damas y caballeros suban las manos arriba Sigan instrucciones Cero presiones Que fluyan tus emociones (WY Records) Y déjate llevar por el beat (ja) El que no baile que se vaya (aja) Dale restrella Conmigo pasate de la raya Tú eres la dura dura, tú tienes agallas (hey) Róbame un beso Apunta y no falla (pa) Let's ignite this fire up Across the world we take it up (ja) Let me hear you screaming out loud (pa, pa, pa, pa, pla) When I say go When I say viva (aja) We'll take it low Let's lose control When I say go We'll get it louder Let's make it blow Let's lose control, so (siente el ritmo) Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya Follow my leader Follow my leader I wanna see ya I wanna see ya Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya Follow my leader Follow my leader I wanna see ya I wanna see ya Chequea como la leyenda viviente lo hace (Wisin y Yandel) (ouh) Mami me gusta cuando me provocas Tu pelo, tu piel y tu boca Lo mueves de pies a cabeza Como loca (pa-pa) Dicen que la música sigue y no para Yo la mire directo a la cara Y le dije que me siento hot, hot, hot (suelta) Soltura Negrita dale hasta el suelo Mucho calor Sudándote el cuello (ouh) So pay attention to me cause tonight I'm the teacher When I'm on the floor my hips are in charge So follow the moment and just let it guide you (se siente caliente) Mi gente sexy, let me hear you say yeah (hey) Yeah (hey) Yeah, yeah, yeah, yeah Olé, olé Olé, olé Olé, olé Olé, olé (ouh) When I say go When I say viva (aja) We'll take it low Let's lose control When I say go We'll get it louder Let's make it blow Let's lose control, so (siente el ritmo) Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya Follow my leader Follow my leader I wanna see ya I wanna see ya Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya Follow the leader Follow the leader I wanna see ya I wanna see ya #WisinyYandel #JenniferLopez #LaUltimaMision

Jennifer Lopez - Dance Again (Official Video) ft. Pitbull

557541871
1593641
82889
00:04:27
06.04.2012

Watch the official music video for "Dance Again" by Jennifer Lopez feat. Pitbull Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Lyrics: Shimmy Shimmy yah, Shimmer yam Shimmer yay I'm a ol' dirty dog all day No way Jose Your girl only go one way, ay mi madre You should check that out Maybe you ain't turn her out Maybe it's none of my business But for now work it out Let's get this, dale Nobody knows what I'm feeling inside I find it so stupid So why should I hide That I love to make love to you baby (yeah make love to me) So many ways wanna touch you tonight I'm a big girl got no secrets this time Yeah I love to make love to you baby (yeah make love to me) If this would be a perfect world We'd be together then (let's do it do it do it) Only got just one life this I've learned Who cares what they're gonna say (let's do it do it do it) I wanna dance, and love, and dance again I wanna dance, and love, and dance again Dance, yes Love, next Dance, yes Love, next Baby your fire is lighting me up The way that you move boy is reason enough That I love to make love to you baby (yeah make love to me) I can't behave Oh I want you so much Your lips taste like heaven So why should I stop? Yeah I love to make love to you baby (yeah make love to me)" #JenniferLopez #DanceAgain #OfficialMusicVideo

❌Captado❌ Toni Costa en la Casa de Adamari López, Evelyn ARDE🔥

9061
287
29
00:04:21
30.09.2022

#Adamarilopez #tonicosta #Laurabozzo

I'm Into You (Lil Wayne Version)

42807467
232536
5847
00:04:12
06.05.2011

It's a new JENeration! Tweet your photo with #ImIntoYou to 🤍JLO & be a featured LOVE?R! 🤍 🤍 🤍ok/ Music video by Jennifer Lopez performing I'm Into You (Lil Wayne Version). (C) 2011 The Island Def Jam Music Group

Sea Slug Performs to 'Let's Get Loud' by Jennifer Lopez| Season 2 Ep 5 | The Masked Dancer UK

100
9
0
00:02:08
01.10.2022

Like, follow and subscribe to The Masked Singer UK's official YouTube channel here: 🤍 Make sure you're following all of the Masked Singer official accounts: 🤍 🤍 🤍 Watch the full episode on the ITV Hub now, here: 🤍 #MaskedSinger

Jennifer Lopez - Jenny from the Block (Official Video)

163267218
728856
28117
00:04:05
03.10.2009

Watch the official music video for "Jenny From The Block" by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 Chorus: Don't be fooled by the rocks that I got I'm still, I'm still Jenny from the block Used to have a little, now I have a lot No matter where I go I know where I came from (From the Bronx) Don't be fooled by the rocks that I got I'm still, I'm still Jenny from the block Used to have a little, now I have a lot No matter where I go I know where I came from (South side Bronx, from the Bronx) #JenniferLopez #JennyFromTheBlock #OfficialMusicVideo

THE TAKEOVER IS BACK | All the Angles of Teofimo Lopez Dynamic Knockout of Pedro | FIGHT HIGHLIGHTS

492247
6333
1754
00:03:06
14.08.2022

Watch #highlights from the main event of #LopezCampa featuring #TeofimoLopez and Pedro Campa. In the fight, the takeover returned with Lopez dominated Campa and finishing him in Round 7. Next up for Top Rank Boxing, A fighting cowboy, a hometown hero, and the grandson of “The Greatest” are set for a summer night to remember in San Diego. Mexican star Emanuel “Vaquero” Navarrete will defend his WBO featherweight world title in the main event against countryman Eduardo “El Gemelo” Baez on Saturday, Aug. 20 at Pechanga Arena San Diego. Navarrete also signed a new multi-year promotional agreement with Top Rank that will see him fight on the ESPN family of networks in events promoted in association with Zanfer Promotions. The 10-round welterweight co-feature will see San Diego native Giovani “Gallo de Oro” Santillan risk his unbeaten record against a soon-to-be-announced opponent. In a four-round special feature, undefeated middleweight prospect Nico Ali Walsh, grandson of Muhammad Ali, will fight Reyes Sanchez in a rematch of their December 2021 bout that Ali Walsh edged by majority decision. Ali Walsh will fight in the historic venue that hosted one of his grandfather’s most memorable bouts. In March 1973, Ali and Ken Norton battled for 12 rounds at what was then known as San Diego Sports Arena. Ali suffered a broken jaw and lost a split decision in a major upset. Navarrete-Baez, Santillan's welterweight battle, and Ali Walsh-Sanchez 2 will be broadcast live on ESPN, ESPN Deportes, and ESPN+ at 10 p.m. ET / 7 p.m. PT. Try ESPN+ For Free: 🤍 Subscribe to our YouTube channel to get notified about the latest highlights, free full fights, and fight week content as it's posted. Follow Top Rank on Twitter: 🤍 Follow Top Rank on Instagram: 🤍 Like Top Rank on Facebook: 🤍

Jennifer Lopez - El Anillo (Official Video)

384376706
2237448
105781
00:04:18
27.04.2018

Jennifer Lopez – “El Anillo” NUEVO SENCILLO “El Anillo” DISPONIBLE AHORA! iTunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 Google Play: 🤍 ¡Elige tu plataforma de preferencia!: 🤍 ESCÚCHA "El Anillo" EN LATINO VIBES .... ¡SIGUE ESTE PLAYLIST AHORA PARA ESCÚCHAR NUEVA MÚSICA + LOS MEJORES PUNTOS LATINOS DE HOY! Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 SIGUE A JENNIFER LOPEZ EN: Official Site: 🤍 Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 El Anillo by Jennifer Lopez Listen to Jennifer Lopez: 🤍 Subscribe to the official Jennifer Lopez YouTube channel: 🤍 Watch more Jennifer Lopez videos: 🤍 Follow Jennifer Lopez: Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Website: 🤍 YouTube: 🤍 Spotify: 🤍 #ElAnillo #JenniferLopez #OfficialMusicVideo

A J0GADA FlNAL CHEG0U

48498
19179
440
00:12:01
01.10.2022

INSCRIÇÃO CURSO: 🤍 PROMOÇÃO LIVROS: 🤍 GRUPO VIP: 🤍 MEU NOVO LIVRO: 🤍 ASSINE A GAZETA: 🤍 SIGA-ME NO INSTAGRAM: 🤍 LIVROS: 🤍 PODCAST DANIEL LOPEZ: 🤍 LIVROS INDICADOS NESTE VÍDEO: 1- A Traição Invisível (25% OFF): 🤍 2- A Grande Inversão (25% OFF): 🤍 3- Holodomor (45% OFF): 🤍 4- Como os juízes decidem (30% OFF): 🤍 5- Doutrinado (25% OFF): 🤍 CRÉDITO IMAGEM: Daniel Lopez SEJA MEMBRO: 🤍 CANAL DE FINANÇAS: 🤍 CANAL DESVENDANDO: 🤍 INSCREVA-SE NO CANAL: 🤍 Dicas livros Daniel Lopez: 1- Manual de Sobrevivência do Conservador no século XXI - Daniel Lopez: 🤍 2- 1984 - George Orwell: 🤍 3- Política, Ideologia e Conspirações (Gary Allen): 🤍 4- O Idiota - Dostoiévski: 🤍 5- A Revolução dos Bichos - George Orwell: 🤍 6-O Comunista Exposto - W. Cleon Skousen: 🤍 7- Ponerologia - A. Lobaczewski: 🤍 8- Desinformação - Ion Mihai Pacepa: 🤍 9- Libido Dominandi - E. Michael Jones: 🤍 10- Mentiram para Mim Sobre o Desarmamento - Benê Barbosa: 🤍 11- A Vida Intelectual - A.-D. Sertillanges: 🤍

Jennifer Lopez - On My Way (Marry Me) (Official Video)

10481617
129508
5877
00:03:36
03.12.2021

Jennifer Lopez - On My Way (Marry Me) (Official Video) Music: Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon: 🤍 YouTube: 🤍 iTunes: 🤍 Deezer: 🤍 Lyrics: Always knew you even when I didn't Know you, don’t make sense, but it do I was on my way to you Every tear drop fell so heavy Hurt like hell but Heaven sent through I was on my way to you And every heartbreak was a yellow brick road Pointing me straight, just taking me home I was never lost, I was just passing through I was on my way to you Hope was hopeless, faith was running Didn't notice you were coming through You were on your way too I was on my way to you And you don't believe in meant-to-be But somehow you were meant for me, it's true Yeah, you were on your way too And every heartbreak was a yellow brick road Pointing me straight, just taking me home I was never lost, I was just passing through I was on my way to you I was on my way to you I was on my way to you I was on my way to you, oh On my way On my way to you On my way On my way to you On my way On my way to you, oh I'm on my way I'm on my way On my way On my way I'm on my way On my way to you, oh And every heartbreak was a yellow brick road Pointing me straight, just taking me home I was never lost, I was just passing through On my way to you (On my way, on my way, on my way, on my way to you) Ooh-ooh-ooh-ooh Ooh-ooh-ooh-ooh (On my way, on my way, on my way, on my way to you) On my way to you On my, darling, I'm on my way JLO: Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 TikTok: 🤍 Twitter: 🤍 #JenniferLopez #OnMyWay #MarryMe Official Music Video by Jennifer Lopez performing On My Way (Marry Me) (C) 2021 Universal Studios, under exclusive license to Sony Music Entertainment US Latin LLC

DOBLE CRIMEN DE VICENTE LÓPEZ I Un control remoto, la prueba clave que compromete a Martín Del Río

20699
360
84
00:05:31
29.09.2022

★ Suscribite a nuestro canal → 🤍 ★ Informate sobre las noticias desde nuestra web → 🤍 ★ Y no te olvides de seguirnos en las redes! Facebook → 🤍 Instagram → 🤍 Twitter → 🤍 #TN #TodoNoticias #Noticias #vicentelópez #crimenes

DOBLE CRIMEN en Vicente López: MARTÍN DEL RÍO VOLVIÓ a DECLARAR - Telefe Noticias

20122
318
89
00:07:43
30.09.2022

Martín del Río, detenido por estar sospechado de ser quien asesinó a su padre y a su madre en el partido bonaerense de Vicente López, volvió a declarar este jueves ante los fiscales del caso y dijo nuevamente que es inocente. Además, Del Río cuestionó la operación de autopsia realizada por los peritos oficiales y una vez más volvió a señalar a su hermano Diego del Río como sospechoso del doble crimen. . ▶Suscribite al canal y mirá los mejores videos Telefe Noticias, El Noticiero de la Gente, Buen Telefe, Staff de Noticias y TFN Digital 🡪 🤍 ▶▶▶▶ ADEMÁS: ▸▸Mirá las noticias del día en video: 🤍 ❃❃ Los mejores videos del clima, la naturaleza y el medio ambiente, en FUERZA NATURAL 🤍 ▶ Lo más copado de tecnología y gaming, en FLASHTECH ➠ 🤍 ▶ Los videos más impactantes registrados por cámaras de seguridad, en REC → 🤍 ▸▸Seguí informándote en 🤍 ▸ Lo más destacado de Telefe Noticias en vivo ➤ 🤍 ⫸ Nos vemos también en Twitter 🤍 ⫸ Y en Instagram 🤍

LenMo - Jennifer Lopez Megamix (2021)

680249
9398
196
00:54:13
20.05.2021

00:00 01.On the Floor (Ft. Pitbull) 01:36 02.Una Noche Más 02:42 03.Goin' In (Ft. Lil' Jon, Flo Rida) (Gustavo Scorpio Club Edit) 03:56 04.Venus 04:49 05.Booty (Ft. Pitbull, Iggy Azalea) 05:47 06.Follow The Leader (Ft. Wisin & Yandel) 06:54 07.[Snippet] -Sweet Spot (Ft. Flo Rida) 07:26 08.Adrenalina (Ft. Ricky Martin, Wisin) 08:17 09.El Anillo 09:09 10.Let's Get Loud 10:16 11.Live It Up (Ft. Pitbull) 11:17 12.Dance Again (Ft. Pitbull) 12:59 13.Get Right (Ft. Fabolous) 14:19 14.If You Had My Love 15:45 15.Love Don't Cost A Thing/Amor Se Paga Con Amor 17:00 16.Pa' Ti (Ft. Maluma) 18:03 17.I'm Into You (ft. Lil' Wayne) 18:56 18.Ain't It Funny (Murder Remix Ft. Ja Rule) 19:54 19.I'm Real (Murder Remix Ft. Ja Rule) 21:10 20.All I Have (Ft. Ll Cool J) 22:29 21.Fresh Out The Oven (Ft. Pitbull) 23:24 22.El Deseo De Tu Amor 24:15 23.No Me Ames (Tropical Version, Ft. Marc Anthony) 26:24 24.Ain't It Funny/Que Ironía 27:23 25.First Love 28:51 26.Jenny From The Block (Ft. Styles P, Jadakiss) 30:03 27.I Luh' Ya Papi (Ft. French Montana) 31:10 28.I'm Glad (Single Mix) 32:12 29.I'm Gonna Be Alright (TrackMaster Remix Ft. Nas) 32:55 30.In The Morning 33:51 31.Medicine (Ft. French Montana)(Steve Aoki Remix) 35:05 32.Back It Up (Ft Prince Royce, Pitbull) 36:09 33.Play 37:03 34.Feelin' So Good (Ft. Fat Joe, Big Pun) 38:01 35.Do It Well 38:48 36.Loubotins 39:59 37.Ni Tú Ni Yo (Ft. Gente De Zona) 41:20 38.I'm Real 42:16 40.Hold It, Don't Drop It 43:25 41.Ain't Your Mama 44:23 42.Papi 45:33 43.El Mismo Sol (Ft. Álvaro Soler) (B-Case Remix) 43:31 44.We Are One (Ft. Claudia Leitte, Pitbull) 47:33 45.Dinero (Ft. Cardi B, Dj Khaled) 48:33 46.Baila 49:04 47.Que Hiciste 50:41 48.Alive (Thunderpuss Club Edit) 52:29 49.Limitless

¡RIDÍCULO INTERNACIONAL! Hugo López-Gatell EXIGE “voto por voto” en elección de la OPS

11137
398
32
00:12:01
29.09.2022

#AMLO #lópezgatell #gatell El epidemiólogo brasileño Jarbas Barbosa fue elegido este miércoles nuevo director de la Organización Panamericana de la Salud (OPS), en una sesión en la que el subsecretario mexicano de Salud, Hugo López-Gatell, pidió “contar voto por voto” y mover la mesa de votación “en aras de la transparencia”. López-Gatell representó a México en la sesión de la Conferencia Sanitaria Panamericana en la que se eligió a quien sustituirá a la dominiquesa Carissa Etienne a partir de febrero de 2023 al frente de la OPS. Sin embargo, tras la primera votación para ir descartando candidatos, entre los que se encontraba la mexicana Nadine Gasman, presidenta de Inmujeres, López-Gatell pidió la palabra para externar su preocupación por cómo se estaba llevando a cabo el proceso de elección y la poca visibilidad que tenían los 38 votantes de la mesa donde se hacía el conteo. “En este caso son 38 votos y consideramos que lo más conveniente para asegurar la transparencia del proceso es que se dé lectura, en tiempo real, uno por uno de los votos. Lo ideal hubiera sido, tan pronto salen de la urna en la mesa central, en presencia de todos”, indicó el mexicano. “Externamos nuestra inquietud de que los votos están siendo organizados, incluso puestos por debajo de la visibilidad del público, en el horizonte de la mesa. Y dado que los votos pueden ser cancelados en caso de que exista alguna anotación sobre de la boleta, nos parece preocupante y, creemos que esto vulnera la confiabilidad del proceso”, añadió. Suscríbete a nuestro canal de YouTube aquí 🤍 Ve Me lo Dijo Adela de lunes a viernes de 9 a 12 PM. Ve Chairistegui y Loaré todos los lunes a las 8 PM. Ve Saga Live los martes y jueves a las 7 PM. Ve SagaFut todos los miércoles a las 8 PM. Ve la MacaNota los viernes a las 8 PM. Síguenos en Facebook 🤍 Instagram 🤍 Twitter 🤍 Tik Tok 🤍 Sigue a Adela Micha en Instagram 🤍 En Twitter 🤍 En TikTok 🤍 SAGA HIGHLIGHTS 🤍 SAGA TEAM 🤍

😍Andres García envía COQUETO MENSAJE a Adamari López y así le respondió ella!

4814
114
9
00:01:44
01.10.2022

#adamarilopez #andrésgarcía #famosos

Vandalización de Catedral Primada: director de la Policía responde a Claudia López

16432
337
383
00:22:19
30.09.2022

En entrevista con La W, el general Henry Sanabria, director de la Policía Nacional, respondió a la alcaldesa de Bogotá, Claudia López, quien en las últimas horas a través de su cuenta de Twitter regañó al comandante tras la vandalización de la Catedral Primada por parte de un grupo de mujeres que se manifestó a favor del aborto en la tarde de este miércoles. Según el general, la Policía estaba en el lugar, cuando empezaron a atacar a otras mujeres, la Policía hizo su procedimiento para retomar el orden, cuando llegan a la puerta de la Catedral, la Policía tuvo la necesidad de ingresar hasta la Plaza de Bolívar y dispersar a estas personas que estaban generando ese incendio en la entrada, sí se actuó (…) frente a la ocurrencia de una situación que va en contra de la ley tiene que haber actuación inmediata.” Lo invitamos a seguir nuestras redes: - Facebook: 🤍 - Instagram: 🤍 - Twitter: 🤍

Jennifer Lopez - Qué Hiciste (Official Video)

64860882
250701
7457
00:04:19
03.10.2009

Jennifer Lopez's official music video for 'Qué Hiciste'. Click to listen to Jennifer Lopez on Spotify: 🤍 As featured on Dance Again...The Hits. Click to buy the track or album via iTunes: 🤍 Google Play: 🤍 Amazon: 🤍 More from Jennifer Lopez On The Floor: 🤍 I'm Into You: 🤍 Goin' In: 🤍 More great 00s videos here: 🤍 Follow Jennifer Lopez Website: 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Subscribe to Jennifer Lopez on YouTube: 🤍 - Lyrics: Ayer los dos soñábamos con un mundo perfecto Ayer a nuestros labios les sobraban las palabras Porque en los ojos nos espiábamos el alma Y la verdad no vacilaba en tu mirada Ayer nos prometimos conquistar el mundo entero Ayer tú me juraste que este amor seria eterno Por que una vez equivocarse es suficiente Para aprender lo que es amar sinceramente Qué Hiciste? Hoy destruiste con tu orgullo la esperanza Hoy empañaste con tu furia mi mirada Borraste toda nuestra historia con tu rabia Y confundiste tanto amor que te entregaba Como permiso para así romperme el alma Qué Hiciste? Nos obligaste a destruir las madrugadas Y nuestras noches las ahogaron tus palabras Mis ilusiones acabaron con tus falsas Se te olvido que era el amor lo que importaba Y con tus manos derrumbaste nuestra casa Mañana que amanezca un día nuevo en mi universo Mañana no veré tu nombre escrito entre mis versos No escuchare palabras de arrepentimiento Ignorare sin pena tu remordimiento

Назад
Что ищут прямо сейчас на
lopez мотоблок обзор duquedecaxias разведение сома покрасить барабаны русские хиты Íons cover gospel unc sunny jafry rasgulla khilgaon rekha video goodwin galaxy A41 flux core ddr5 ram Корпоратив biely UG офроад