Kosif

Kosif смотреть последние обновления за сегодня на .

KIŞIN DENİZE GİRMEK Mİ ?

15433
576
141
00:18:01
28.11.2022

Hepinize merhaba ben Selma Kosif! Kışın denize girmek mi ? Ne kadar soğuk olabilir ki diyoruz ve bu kış gününde denize ayaklarımızı basacağımız bir vlog videosuna başlıyoruz. Bugün Çanakkale'de ki ilk günümüz ve güne kahvaltı ile başlıyoruz ardından oğlum ile birlikte alışveriş merkezine gidip önce arabamızı yıkamaya bırakıyoruz. Daha sonra birazcık alışveriş yapıyoruz ve ardından tertemiz olan arabamızı alıp deniz kenarına gidiyoruz. Deniz kenarında bir sürü kıyıya vurmuş deniz anası ile karşılaşıyoruz. Ardından suya girmek için ayakkabılarımızı çıkarıyoruz ve kış günü denize ayaklarımızı sokuyoruz. Gerçekten o kadar soğuk ki su titriyorum. Ardından koşarak eve geliyoruz ve kaloriferin başında ısınırken oğlum Yankı geliyor ve başımdan aşağıya bir kova suyu döküyor. Yine eğlenceli, komik, heyecanlı yeni videomuz sizlerle. İyi seyirler! İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

OTOPARK KARIŞTI VE REXX YIKAMA VİDEOSU! ( 5 SAAT SÜRDÜ )

170908
4768
404
00:20:37
25.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün Off Road aracım Rexx'i evin önünde yıkamak için otoparka girişi yaptık ki ortalık karıştı. Rexx ben burada durmam diye söyleniyordu. Ardından koşarak otoparkın alt katına indik. Rexx kendi kendini park ediyordu. Yine kim olduğunu bulamadığımız o gizemli sesle konuşuyordu. Bu ses 106 gti'ım Cico'ya mı ait diye anlamaya çalıştım ama yine kim olduğunu bulamadık. Rexx'e atladık ve annemin evinin önüne doğru gittik. Araçtan inip arabamızın off road esnasında ne kadar pislendiğini ve çamurları sizlere gösterdim. Rexx'i mahallenin ortasında hem hortumla yıkamak mümkün olmadığı hem de mahalle sakinlerini çamurlu su ile rahatsız edeceğimizi düşünerek arabayı yıkamaya götürmeye karar verdik. Daha önce aracımı 4 saatte yıkadığımız yıkamaya gittik ve aracımızı çalışanlarla, hep birlikte 5 saatte yıkadık. Arabadan inanılmaz toprak ve çamur döküldü. İyi ki aracı evin önünde yıkamamışız. Yıkama sonrası Rexx yine pırlanta gibi oldu. Yine eğlenceli mi eğlenceli, Rexx'in bolca konuştuğu, komik, aksiyon, dolu yeni video sizlerle. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

ASANSÖRDE MAHSUR KALDIK! ( GERÇEKTEN )

155842
3802
312
00:17:19
22.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün asansörde mahsur kaldık! Yeni videomuzun çekimi için otoparka Rexx'in yanına inerken asansöre bindik ve asansör aniden boşalarak 23. kattan 17. kata aşağıya düştü. Tabi biz panik halindeyken Enes'de kaydı başlatmış. Asansörde gerçek anlamda yaşadığımı panik ve 15 dakika boyunca kurtulmayı beklediğimiz dakikaları sizler için kayda aldık. Asansörde kalınca güvenliğe haber verdik ve yaklaşık 20 dakika içerisinde teknik ekip bizleri asansörden kurtarmayı başardı. Heyecan, korku, biraz eğlenceli, gerilim dolu, ilginç bir video oldu. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

TEK ARABA ÇANAKKALE'YE GİDİYORUZ! ( YOL VLOG ) @Cihan Kosif

50631
1227
165
00:18:45
24.11.2022

Hepinize merhaba ben Selma Kosif! Bugün tek araba Çanakkale'ye gidiyoruz. Evde başlayan vlogumuz da eşim Cihan Kosif ve oğlum Yankı'yı uyandırıyoruz. Yataktan kalkar kalkmaz otoparka iniyoruz valizlerimizi arabamıza yerleştiriyoruz. Ardından yola çıkıyoruz ve Cihan'da bizlere eşlik ediyor. Önce benzinliğe uğruyoruz ve arabamıza benzin alıyoruz. Ardından yol üstünde Rexx ve Cihan ile vedalaşıyoruz ve konumu açıp seyahatimize başlıyoruz. Eğlenceli, komik, heyecan dolu yeni videomuz sizlerle. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

Kosif - MASERATİ ( Official Music Video )

134134
1695
285
00:02:56
30.09.2022

Herkese merhaba ben Kosif! 🤍Cihan Kosif kanalımdaki müzikler artık bu kanalımızda. Arkadaşlar bugün günlerden müzik! CK Dijital'in yapımcılığını üstlendiği ve Eşim Selma Kosif ve oğlum Yankı ile birlikte klipte yer aldığımız Maserati isimli yeni tekli rap şarkımız, Kosif Youtube Kanalı, Youtube Müzik ve Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Şimdiden yorum yapmayı, beğeni bırakmayı unutmayın Kosifler! Spotify: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Söz: Fatih Can Dural Senaryo: Cihan Kosif Kayıt: Studio Circus Beat: Hiral Beats Mix & Mastering: Studio Circus Yönetmen: Cihan Kosif Cast: Cihan Kosif, Selma Kosif, Yankı Kosif, Rexx Yapım: CK Dijital Maserati - Şarkı Sözleri Ya Kosif, Maserati nedir ya ? Ya Rexx bir dur allahını seversen ya Dur bir park edeyim seni Döne dolaşa bi park edelim Araba üstü açık kafaya dank edenim Hu! Hasete gelemem hak edenim Tak kemerini keyfine bak bebeğim (haha) Görürüm önümü sen arkadan bak Hayat güneşi bana çevirir kahkahayla Hoş muhabbet kankalarla Sonra belki mekana bol parayla Aşırı sevemem birazı kafii Kafa sallatır papi papi yo Hızıma yetimeşez ediyo takip Kralı köpek olup eder itaati Kolaya kaçamam yaftalarlar Çalışıp üretirim haftalarca Gözlerim dönse de kan çanağına Ulaşabilirim kosiflere parçalarla NAKARAT Antalyaya; varsa tatil Dostlar cool fazla hakim Rexx bass boom tam bi katil Rahat sanki Maserati Farklı farklı tat harbi party Saplanıp bi kum’a çekti pati Rexx bass boom tam bi katil Rahat sanki Maserati Çıkarabilirim yasa Gece gündüz kendimi kasa kasa Kumara döndü piyasa Yakaladı bizi dert ile tasa tasa Yanımda Dostlarım bulduk biz haritayı Bakış atıyo brom görünce manitayı Gece daha uzun homie erime çabuk ayıl Kosifin ritmini çektikçe bayıl (hahah) Olamaz insan sakin Görünce cebinde kart ya da nakit Edemem kimseyi takip makip Orjinal herşeyim “Jordan, Nike” Denize çabuk hadi çok serii Su güneş kumsal mekanda yok sinir Benim olayım rahat arabada siri Kafama takamam her olanı, bu yeni seri NAKARAT Antalyaya; varsa tatil Dostlar cool fazla hakim Rexx bass boom tam bi katil Rahat sanki Maserati Farklı farklı tat harbi party Saplanıp bi kum’a çekti pati Rexx bass boom tam bi katil Rahat sanki Maserati

YARA BERE OFF ROAD! ( 4 TEKER HAVADA GİTTİM )

417735
7994
736
00:21:27
15.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün Rexx ve 🤍AKINCILAR EXTREME OFFROAD ile birlikte Off Road yapıyoruz. Önce toparlanıp orman içinden dev su kütlesinin içine giriyoruz. Rexx oradan geçemiyor ve tam vinç takıp aracı çekecek iken talihsiz bir kaza geçirdim ve bacağımı aracın basamağına çarptım, suya düştüm ve şişti. Üzerimi değiştirdikten sonra tekrar Off Road'a devam ettik. Bata çıka dev çukurların ve sonunda yine derin bir su birikintisinin içinden geçtik. Kimi araç 3 sefer de geçti, kimi ağaca vinç bağlayıp kendini çekti ancak ben Rexx ile parkuru yüksek hızda tamamladım ve 4 tekeri tam 2 kere yerden kesip havada gittim. Heyecan ve aksiyon dolu, komik, eğlenceli yeni Kosif Road sizlerle. İyi seyirler. Akıncılar Off Road Youtube Kanalı: 🤍 Akıncılar Off Road Instagram Hesapları: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍 İyi seyirler.

60 GÜNLÜK İNANILMAZ VÜCUT DEĞİŞİMİM! ( TR'DE TEK )

406884
8355
579
00:22:43
23.08.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Evet başlıktan da kapak fotoğrafından da anladığınız üzere bugün 60 gün içerisinde hayalimde ki vücut ve karın kaslarına sahip oluyorum. Hayatım boyunca spor yaptım, 10 yıl amatör olarak lisanslı futbolcuydum, lise yıllarımda daha çok basketbol oynardım, üniversite yıllarımı tekrar futbol, boks ve fitness yaparak geçirdim. 2015 yılında Youtube ile tanışmam sonrası öyle bir yoğunluğun içinde buldum ki kendimi her ne kadar spor videoları ile Youtube’a başlamış olsam da spordan iyice kopmaya başladım. Ve 2016 yılından 2022 yılına kadar artık spor hayatımda hiç yoktu. Ve bugün artık yıllardır beklettiğim sporu hayatımın bir parçası haline getirmek için o muhteşem adımı atıyoruz. Spor, motivasyon, bilgi dolu bir video ile karşınızdayım. İyi seyirler. İNDİRİMLİ SUPPLEMENT: 🤍 Proteinocean indirim kodu: KOSİF #vücutgeliştirme #fitness #spor #işbirliği *Bu video Proteinocean ürün yerleştirmesi ve iş birliği içermektedir. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

GERÇEK OFF ROAD YARIŞLARINA KATILDIM! KUPA KAZANDIM!

222046
5488
286
00:23:08
04.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün aylardır beklediğiniz Kosif Off Road videosu ile karşınızdayım. Rexx ile birlikte Off Road yarışlarına katılıyoruz ve yarışma için Düzce'deyiz. Akıncılar Extreme Off Road isimli off road grubunun bana daveti üzerine Düzce'ye gittik. Rexx ile yarışmak için elimden geleni yapsam da pistin kısa şaseli araçlar için uygun olması sebebiyle Rexx ile off road'a katılmadık. Grubun araçlarından bir tanesinde copilot olarak yarışmada yer aldım. Yarışmak çok heyecanlıydı, özellikle copilot olarak araçtan çamurda inmek, vinç söküp takmak son derece zordu ancak bir şekilde başardık. Göstermiş olduğum gayret sebebiyle bana yarışmanın sonunda harikulade bir kupa verdiler. Derin çukurlar, çamur, off road dolu bir video oldu. Kış boyu Akıncılar ve diğer Off Road grupları ile çılgın off road videoları sizlerle olacak. İyi seyirler. İlgi alaka ve davetleri için Akıncılar Off Road ailesine çok teşekkür ederim. Akıncılar Off Road Youtube Kanalı: 🤍 Akıncılar Off Road Instagram Hesapları: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍 İyi seyirler.

İNŞAAT'DA BİR GECE! w/ @Selma Kosif

112874
2665
173
00:19:14
08.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün günlerden inşaat'da bir gece! Yeni villamızda işler çok hızlandı ve bu gece 3. katımızın betonunu atıyoruz. İlk defa gece beton dökme yapılacak ve bizler de orada olacağız. Gece ustalarımız ile birlikte yeni evimiz, yeni villamızın betonunu döküyoruz. Ertesi gün uyanıyoruz ve eşim 🤍Selma Kosif ile birlikte evimizin son halini geziyoruz. Ona evde neler yapıldığını, neler olacağını anlatıyorum ve tepkisini sizler için kayda alıyorum. Eğlenceli, komik, heyecan dolu #kosinşaat serimizin #7. videosu ile karşınızdayız. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

AYAĞIM KIRIK MI ? ÇATLAK MI ?

183515
3936
556
00:16:16
18.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Geçtiğimiz Off Road videosunda ufak bir kaza geçirmiştim ve 4 gün geçmesine rağmen ayağımda ki ödem, şişlik ve ağrılar bitmedi. Herhangi bir kırık yada çatlak durumuna karşın bugün doktora göstermek istedim. Rexx'i off road sonrası yıkama videosu yapacağım için dışarı çıkarmıyorum ve bu sebeple Cico vardı, tabi sakat sakat bide aküsü bitince uğraştık. Daha sonrasında doktora gidip röntgen çektirdik. Sonuçları sizlerle paylaştım arkadaşlar. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍 İyi seyirler.

KOSİF - RC

519978
5010
303
00:02:13
04.11.2021

Herkese merhaba ben Kosif! Arkadaşlar bugün günlerden türkçe drill rap müzik! CK Dijital'in yapımcılığını üstlendiği RC isimli yeni tekli drill rap şarkımız, Kosif Youtube Kanalı, Youtube Müzik ve Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Yorum yapmayı, beğeni bırakmayı unutmayın Kosifler! Spotify: 🤍 Itunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Deezer: 🤍 Shazam: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv Senaryo: Cihan Kosif Kayıt: Studio Circus Mix & Mastering: Can VS Color: The Post Brothers Yapım: CK Dijital Cast: Cihan Kosif, Selma Kosif, Yankı Kosif, Rexx Balaban Solid Sports'a ayrıca teşekkürlerimizi sunarız. RC - Şarkı Sözleri Cıngar çıkar vedadan Başımız düştü beladan ha Ben bir fedakar Vazgeçem mi zevki sefadan Kol gezer mahallede terso Yan döner sokağımıza Merso Farklı farklı gör bizi mest ol Kıskan lan kafanıza kafanıza vura vura dönücez Vallaha ölücen (aaa) Yandın mum gibi sönücen Plastik ortama topunuzu gömücem (pa) Allah olmasa sövücem (vah) Vallah doldu bu sabrım (hırr) Kimisine göre sert tavrım Gözleri bağlı newschool hasmın mı Old boy boş yere kastın lan (layn) Al verem bi pastill (al) Yaz kalemle ,dakstil çek (fışt) Naz ederse bastır geç Yaz geçerse titricen (bırrrr) Bulup onu tenhada Burası black house ve ışığı kapat aç kapat aç Yapaman godoman kocaman paralar sığamaz tabutuna g*t kurtaramaz )) (pıııırrrr) (papapa) Yakarsa lastiği (bum) Kıyak bi Rc (hea) Kaç işte gelirse tersi Koşarak merci merci de Yakarsa lastiği (bum) Kıyak bi Rc (hea) Kaç işte tersine gelirse merci merci merci de! * Kurtaran olmadı kendimiz aştık yolları kat kat Art arda gelir tasalar hepsi de paso laf Alçak yorumunu kendine sakla mal! (mal) Tur döndürüyordu baksan Olmuşun çoktan hastam Duy beni haspam sen gibi kasmam Pahalı bir tasma takardın alsam Kaç kere kaç kişi kestik oyunda Tecrübe sabit jordanın boyuyla Yaptığımız çok tezattı konuyla (aa) Eh boş yere değil bu konumda CK! Diyemem pek ala (hıaaa) Full bass gibi çöktüm mekana Siz gibi kro değil telefon trafiği (alo00) Ah birazcık asabiyim Al pastan arkana yaslan (eh) Bak bi haber gelmiyo fastan Koptu telaştan gözünde yaşla (ağla) Dön geri Baştan başla Aşkına sadık senden temizi yok Kullanmayı öğrenmeli piyon Lan Şah diilsin bak asisin yak dünyayı ki çok sahiysen Yakarsa lastiği (bum) Kıyak bi Rc (hea) Kaç işte gelirse tersi Koşarak merci merci de Yakarsa lastiği (bum) Kıyak bi Rc (hea) Kaç işte tersine gelirse merci merci merci de! *

REXX GERİ DÖNDÜ! AĞLATAN OFF ROAD!

395952
7694
839
00:28:56
15.06.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün günlerden ağlatan Off Road! Biliyorum hepiniz hem Rexx'i hemde off road videoları çok özlediniz. Off Road aracım Rexx, hepinizin bildiği üzere geçtiğimiz sene onu yakıyormuş gibi yaparken sistemini kapamıştı. 6-7 ay üzerine bugün Off Road'da onu daha önce yaktığım yere gittim. Rexx geri mi döndü ?, Rexx tekrar konuşacak mı ? detayları açıklamada vermek istemiyorum, atlamadan izleyin çok heyecanlı! Yine heyecanı yüksek, aksiyon, off road, komedi, Rexx dolu, film tadında bir video sizlerle. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

ALEV ALEV OFF ROAD! ( REXX'İ YAKTIM )

1472040
28752
1582
00:31:16
14.12.2021

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün günlerden Alev Alev Off Road! Rexx ile Off Road'a başlamadan hemen önce bugün ki sürpriz iki misafirimi alıyoruz. Birisi dayım, diğer hepinizin tanıdığı 2 yıl önce dayımla birlikte eşim Selma ve ablam Özlem Kosif'e Özel Tim Şakası yaptığımız Deltasays Youtube kanalından canım kardeşim Şevki Yasin Soner. Off Road'a başladığımız gibi devasa bir rampa ile karşılaşıyoruz ve Rexx ile oradan çıkmaya çalışıyoruz. Rexx ile kavgalarımız tabi ki de yol boyu devam ediyor. Ardından derin çukurların olduğu bataklık gibi bir çamura denk geliyoruz ve adeta çamurda off road ve drift yapıyor, bata çıka çamurdan çıkıyoruz. Hepinizin bildiği yaklaşık bir yıl kadar önce güncelleme sonrası bizleri tanımayan Rexx bugün çok abartıyor bizi ormanda drift yaparak korkutmaya çalışıyor. Bende bu duruma daha fazla dayanamayıp, Rexx'in kasasında sakladığım benzin bidonunu alıp Rexx'i yakıyormuş gibi yapıyorum. Korkudan bütün sistemleri kapanan Rexx artık konuşmuyor ve işte bütün dram yeni bir hikaye burada başlıyor. Aslında ben ona sadece bir şaka yapmak ve böylece beni ve Kosifler'i ona hatırlatmak istemiştim. Yine heyecanı yüksek, aksiyon, off road, komedi, Rexx dolu, film tadında bir video sizlerle. İyi seyirler. Doğa İçin Çal kanalı ve Fırat Çavaş'a müziklerini kullanmamıza izin verdiği için çok ama çok teşekkür ederiz. Şarkının tamamını dinlemek ve benim adıma kendisine teşekkür etmek isterseniz aşağıdaki linke tıklamanız yeterli Kosifler! Doğa İçin Çal - İki Keklik: 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

Kosif - SON GAZ (Official Video)

228205
3425
437
00:02:34
17.06.2022

Kosif'in, ILS Vision Music etiketi ile yayınlanan "SON GAZ" isimli yeni teklisi YouTube ve tüm dijital platformlarda yayında! 🤍Cihan Kosif Spotify: 🤍 Apple Music: 🤍 Deezer: 🤍 Amazon Music: 🤍 Mix & Mastering: Rodi Beat: Hiral Beatz Yönetmen: Samet Porsuk Kurgu: Kerem Emre Kopuz Yapım: CK DİJİTAL Kayıt: CK Music "Son Gaz" şarkı sözleri ile; Karışık hasmımlan aram Olabilir kafasına taksın Dan bile kıskanır halimi ortak İstanbul Antalya bol bize ortam (hah) Bıraktım ortada kız gibi paspalı Hali kaşarda sakız gibi leş Gördüm onca kalleş Peşkeş çeker hepsi hayalleri Finalde keş! Başaramadın yine Verdiler eline okkalı bi tastik(name name) Kazarak oluştu bu tırnaklarımla koskoca malikane(kane) Kocaman adamlara anlatamadım laf hepsi boş hepsi bahane Dinleyin tek tek tane tane İstedin verdim yeminizi daha ne? Gösterin biraz Wiskey ve kiraz Birisi hormonlu diğeriyse Chivas Regal Gücün yeterse de çevir pedal Ofiste milyonluk Medal (1M YouTube plaketi) Çekemeyen herkese anten emanet Boğazıma yapışıyo buz gibi laneti Hasetle bahset dinlemem affet Videolar afet, kendini kahret! Durmaz CK finalde en tepe yüksek Son gaz Hızla devam eder yok bize tümsek Full bass Vurur kafanda bi yaratırız enkaz En pahalı versüm öldün alçak Elde yok haklı bi sebebin bana küscek * Damardan akmadı kanım ben istemedikçe Sokak beni tanır Flexler kalın gelir sana anlayamazsın alık! Kaçar tabi tadın! Tüfekler patladı çoktan savaş başladı yakalım Belirsiz tanım Gerekmeyen her kötü yorumun Sürekli arkada kalın (vasıfsız!) Bal gibi kaydı flow içe al neşe dol Bu rap harbi idol kopacak libidon Sana farklı bi ton gibi gelebilir özel üretim rhyme yetiş ve kap bi bidon Dediler bana saf yeteneksin(saf) Eleştirin yoz ve gereksiz(kes) İnan abisi çok çekeceksin Bi günün var bro sen kelebeksin! Durmaz CK finalde en tepe yüksek Son gaz Hızla devam eder yok bize tümsek Full bass Vurur kafanda bi yaratırız enkaz En pahalı verseüm öldün alçak Elde yok haklı bi sebebin bana küscek #Kosif #CihanKosif #SonGaz © 2022 ILS Vision Music ℗ 2022 ILS Vision Music

OĞLUM ÇOK MUTSUZ! KÖYDE BİR GÜNÜMÜZ!

520384
7100
333
00:23:05
19.08.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün oğlum ve eşim ile birlikte köyde bir gün geçiriyoruz. Off Road aracım Rexx'e atlıyoruz ve Selma'nın ailesi ile birlikte Selma'nın köyüne gidiyoruz. Köyün girişinde bizleri cami karşılıyor ve ardından eski mi eski çok gizemli köy evine ulaşıyoruz. Eve ulaşır ulaşmaz bir talihsizlik yaşıyoruz ve oğlum taşa takılıp yere düşüyor. Ardından eski evin içine giriyoruz. İçeriyi gezerken evin içerisinde yarasa olduğunu fark ediyoruz ve yarasa tam 3 kere üzerimize geliyor. Evin her yerinde gizli bölmeler var. Duvarlarında ve yerin altında mahzenler var gerçekten çok ilginç ve gizemli. Daha sonra Selma'nın babası ile birlikte köyde ki tepede bulunan ve babamın arıcılık yaptığı yere gidiyoruz. Babam elleri ile eşek arılarıyla savaşıyor. Peteklerin bakımını yapıyor, yeni yapılan naylayı geziyor ve el yapımı kuyuyu sizler için görüntülüyorum. Dönüşte akşam oğlumu salıncakta sallıyorum ve köye gelen eşeğe oğlumu bindermek istiyorum. Eşek kameraya saldırıyor. Yine çok mu çok eğlenceli, bir o kadar komik, bir vlog videosu oldu! İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

EN SONUNDA EVLENDİK!

706006
11215
607
00:23:34
07.10.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün eşim 🤍Selma Kosif ile evleniyoruz! Bir önce ki videoda Off Road aracım Rexx'i gelin arabası yapmıştık ama sizlere söylememiştik. Cico ile videoya başlıyoruz arkadaşım Furkan Şişman'ın yanına gidip damat traşı oluyoruz. Ardından eşim Selma ve oğlum Yankı'yı evden alıp Selma'yı gelin makyajı için kuaföre bıraktık. Selma'da hazırlandıktan sonra yolda gençlere para dağıttık, gelin konvoyları ile korna çaldık ve semtimize inip tıpkı 10 yıl önce ki gibi fotoğraf çekildik ve annemin evine gidip oğlum Yankı ve yeğenim Rüya'nın şahitliğinde tekrardan sahte bir nikah kıydık. Eğlence dolu, komik, gelin ve damat dolu yeni bir video oldu. İyi seyirler. Selma'nın saç ve makyajını yapan Nazar Güzellik Salonu'na çok teşekkür ederiz. 🤍 Bu arada arkadaşlar geçtiğimiz hafta yayınladığımız Rexx'i gelin arabası yaptığımız ve göçebe videomuzu izlemeyi unutmayın. REXX'İ GELİN ARABASI YAPTIK! 🤍 OĞLUM ÇOK MUTLU! GÖÇEBE GİBİ BİR GÜN GEÇİRDİK! 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

OTOPARK'DA GİZEMLİ SES VE EV ÖNÜNDE ARABA YIKAMAK!

297774
4267
320
00:21:22
11.11.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün evimizin önünde araba yıkamak için otopark da videoya başladık ki ne görelim. Off Road aracım Rexx otoparkta gizemli biri ile konuşuyordu. Uzun süre onları dikkatlice dinledik ama gizemli sesin sahibini bulamadık. Acaba konuşan spor arabamız Cico mu? Ardından 106 gti aracım Cico'ya bindik ama çalışmadı. Akü takviye kabloları ile aracı çalıştırdık ve annemin evinin yolunu tuttuk. Ev önünde araba yıkarken kullandığım temizlik malzemelerimi gösterdim ve ardından oğlum ile birlikte başladık aracımızı yıkamaya. En son cilalama kısmında eşim 🤍Selma Kosif 'de bana yardım etti ve Cico'yu harika yaptık. Cico'nun rengi kırmızı ve rengin gerçek adı şeytan kırmızı olarak geçmekte. Yine eğlenceli, Rexx'in bol bol konuştuğu, komik, aksiyon dolu yeni video sizlerle. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us

6 YAŞINDA CORVETTE'İN GAZINA BASMAK!

460744
10303
454
00:16:35
28.06.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün SON GAZ şarkımızın kamera arkası ile sizlerleyiz. Şarkının klipinde yılların eskitemediği araba Corvette kullanıyoruz ve oğlum Yankı 6 yaşında Corvettin gazına basıyor ve tepkilerini sizler için kaydediyorum. Klip hazırlıklarında evde saçlarımı birlikte yapıyoruz ardından kıyafetlerimi ve ayakkabılarımı birlikte seçiyoruz ve Kosif Son Gaz klibine startı veriyoruz. Yine heyecan, sürpriz, eğlence ve komedi dolu bir video oldu. İyi seyirler. Kosif - Son Gaz Şarkımız: 🤍 Spotify: 🤍 Apple Music: 🤍 Deezer: 🤍 Amazon Music: 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

REXX'İN İÇİNDE HAYALET Mİ VAR ? DENEDİK SONUÇ ŞAŞIRTMADI!

2213986
42945
2063
00:24:47
25.05.2021

Ben Cihan Kosif! Bugün sizlerle en korkunç ama bir o kadar komik, eğlenceli telefon uygulamalarını test ediyoruz. Google App'de eğlence kategorisinde yer alan bu uygulamalardan bazıları bizleri çok şaşırttı. Her ne kadar eğlence kategorisinde yer alsa da bu uygulamaları gece 3 de denemeyin çünkü gerçekten ürkütücü oluyor :) İyi seyirler. İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv

BATA ÇIKA OFF ROAD! ( BÜYÜK SÜRPRİZ )

4442672
72150
2405
00:21:40
25.06.2021

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün günlerden Bata Çıka Off Road! Video otoparkımızda Rexx'in size bir sürpriz. Demesi ile başlıyor ve ardından off road alanına gidiyoruz. Bir de ne görelim Rexx'in kasasında Yankı ve Selma Renkli Topları doldurmuşlar ve saklanmışlar. Onları oradan alıp Off Road'a başladık. Önce derin sularda gömüldük ve aracın ayrısı suyun içinde gitti. Ardından bir başka çamura girdik ama bu sefer arkadaşımızın beyaz Ford Ranger arabası çamura adeta saplandı. Gömülü aracı çıkarmak için Rexx'e halat taktık olmadı sonunda araç kendi vinçi ile kendini çıkardı tabi Rexx'in yardımıyla. Daha sonra Geçen hafta RC araçlarımızda çıktığımız tepeyi bu sefer gerçek off road araçlarımızla çıkmaya çalıştık ve Rexx işle tek seferde o dimdik rampayı çıkmayı başardım. Yine eğlence, komedi ve heyecan dolu bir video sizlerle. İyi seyirler. Oyun Kanalımıza hepinizi bekliyoruz: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

LUNAPARK'DA EĞLENCE DOLU BİR GECE!

300288
5617
225
00:21:41
23.09.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Arkadaşlar bugün Eşim Selma ve oğlum Yankı ile birlikte tatilde yine karavan odamızda uyanıyoruz. Kahvaltımızı yapar yapmaz su kayağının yolunu tutuyoruz. Gün boyu suda vakit geçiriyor, atlama rampalarında kayıyoruz. Akşam olduğunda ise eğlence için Antalya'nın en büyük Lunapark'ının yolunu tutuyoruz. Lunapark'da çarpışan arabalar ile başlayan eğlencemiz, şut çekme, teneke devirme oyunları ile devam ediyor. En son finalde iki adet orta hızlı trene biniyoruz ve gerçekten çok eğleniyoruz. Yine komik, eğlence ve aksiyon dolu bir yol vlog video oldu. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

CAR PARKING'DE KOSİF ROAD İÇİN SIRALANDIK! YENİ GÜNCELLEME FORMULA 1!

349810
4403
306
00:22:34
12.02.2022

Car Parking Kosif Road! Evet arkadaşlar bugün Car Parking'de önce yeni gelen güncellemelere göz atıyoruz ardından takipçilerimizle birlikte buluşup yol kenarına Rexx'leri sıralıyor ve kısa da olsa off road yapıyoruz. İyi seyirler. İlerleyen zamanlarda oynayacağımız oyunlar için Discord hesabımıza katılmayı unutmayın Kosifler! Discord Linkim: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv İÇERİK Adı car parking ama araba park etmekten çok daha fazlası. Açık bir dünyada binlerce oyunu ile araba seçip serbest gezebiliyorsunuz. ABONE OLUN VE GÜLMEYİ UNUTMAYIN! KOSİFLER KANAL BİLGİSİ: Merhabalar Kosifler! Kosifler kanalımıza hepiniz hoş geldiniz. Bu kanalda 🤍Cihan Kosif kanalından tanıdığınız Kosif abiniz, Cihan Kosif'in oğlu ve 🤍Prens Yankı kanalından tanıdığınız genç oyuncu Yankı ve Yankı'nın annesi Selma ile birlikte eğlenceli mobil ve bilgisayar oyunları, komik, kısa parodi videolar sizlerle olacak. Videolarımızın tamamı bütün kanallarımızda olduğu gibi anne ve baba filtresinden geçmektedir. İçeriklerimiz ailece izleyebileceğiniz türden. Nitekim sizlerden aldığımız geri dönüşlerde de bunu görmekteyiz. Hepinize teşekkür ederiz. Baba yada Anne iseniz içiniz rahat olabilir. Yankı, ben ve Selma ile birlikte eğlenceli, komik ve bir o kadar eğitici öğretici videolara, komik anlara hazır mısınız ? O zaman gülmeyi unutmayın! Bu kanal, Cihan Kosif tarafından oluşturulmuştur. Video içeriklerinde asla gençleri olumsuz etkileyecek davranışlar yer almaz. İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv

KOSİF - KAZAN KAYBET YARIŞ ( Official Music Video )

618003
6402
624
00:02:12
21.01.2022

Herkese merhaba ben Kosif! 🤍Cihan Kosif Bu şarkı, tüm araba severlere benden hediye olsun! Off Road aracım Rexx için şarkı sözlerini yazdığımız harika bir rap şarkısı sizlerle. Yine klipte Rexx hayranları ona doyacak! CK Dijital'in yapımcılığını üstlendiği KAZAN KAYBET YARIŞ isimli yeni tekli rap şarkımız, Kosif Youtube Kanalı, Youtube Müzik ve Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Spotify: 🤍 Itunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Deezer: 🤍 Shazam: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv Yönetmen: Kosif Senaryo: Kosif Kayıt: Studio Circus Mix & Mastering: Studio Circus Color: CK Dijital Kurgu: Kosif Yapım: CK Dijital KAZAN KAYBET YARIŞ - Şarkı Sözleri Kazan - Kaybet - Yarış Frenini pek tut her yola alış Bulabilir her başlangıç varış Bir tanışma bahanesi hızlan durma git gide yol boyu asfalta karış Yok ki tıkanış Motorda yakarışla yan işte Sağladım rüzgarla barış (Motor sesi) heyecan arayış (Taa) Uzun ama konuma hevesli yol Amacım ulaşmak o yüzden gazı kesmiyom Adamım Kosifler her adımı cool (Boom) Bilboarda çıkan o parazite hiç benzemiyor Bana da kasa kasa getir Onu tıka basa yiyip Sorun yasa masa değil Hesap kimine kesilir Velet alır hevesini Öyle değil bizimkisi Keser nefesini soluk al! Karamsar sorular kafamda Yalandan hisler bu civarda barınmaz Bir ahmak gibi davrananla yorulma Gelemem konuma arama Boyundan büyüktür arabam! Pa pa pa parkeder düzensiz Yağmurda çamurda fark etmez üzeriz Sıçradı ıslandı üzerim balçıkla Eyvah! Demem ben bulurum yolunu korkma! Bizi vurmaz Sizi duymaz Kalitemiz uymaz gelişmen gerekli Ne dediysen olmaz Ego tıka basa dolu son gaz Oda gibi depo kolay dolmaz Alıp çoktan azı Koşuyor hız bir tazı gibidir Yaptı kazı tekerim Çektim nazını REXX Canavar azılı Adı tarihe yazılı Çünkü ne yapsa kazanır o! Birden arttı libido Hep savaşçı biri ol Yakamadım lastiği asfalta kalın geliyor Yapamasa deniyor tekrar tekrar Kazanabileceğiniz tek round background Hesabı verilir icraatin Kesildi cezası kalmadı hiç rahatın Kaç altın edersin derimde kapladım Kosif bu yer altı anladı patladı planın Bizi düşürebilecek akıl oyunu yok Olay her ne kadar zor olsa da yine çözülüyor Kapılar kapalı kanadımı açarak uçuyom Haşere kaçıyor deliğine hater acıyom ona Bin kere desende artis Kabullen artık biz hepsinden farklıyız Üzülme tatlım yorumumu kattım sanatıma Cebin yetişemez yaktığıma! ahahahahahaha

KARDA OFF ROAD! ( İNANILMAZ DENEYİM ) w/ @Mr Wild Nature

527615
10489
911
00:32:36
25.01.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün günlerden Rexx ile Karda Off Road! Bugün daha önce kamp yapmaya gittiğimiz bölgelerde İstanbul'a kar yağmışken Off Road yapmaya gittik. Yeni şarkımız Kazan Kaybet Yarış, eşliğinde Off Road alanında Rexx ile ilerlerken 🤍Mr Wild Nature kanalından tanıdığınız Murat Alptekin'nin arabası ile karşılaştık. O da bizim off road'ımızı kırmadı ve bizlere eşlik ettik. Onun off road aracının arkasına tutunarak off road yaptım, arabasının .çatısına çıktım ve o halde bile off road yaptık. Su birikintilerinden bata çıka geçtik, karları ezdik, drift yaptık kısacası Off Road için herşeyi yaptık. Bir ara Murat'ın aracı karda fark etmediğimiz kuyuya düştü onu oradan kurtardık ve yolumuza tam gaz devam ettik. Yine heyecanı yüksek, aksiyon, off road, komedi, Rexx dolu, film tadında bir video sizlerle. İyi seyirler. Murat'ın kanalı: 🤍 Yeni Şarkımız Kazan Kaybet Yarış: 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

YANKI ÖDEV YAPIYOR!

14587
365
0
00:12:06
23.11.2022

Merhabalar Çocuklar! Artık Prens Yankı kendi kanalında vloglarına kaldığı yerden devam ediyor! Bugün büyüyen ve 7 yaşına giren Yankı, evde tatil öncesi ödevlerini yapıyor! İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us İÇERİK Prens Yankı ödev yapıyor! ABONE OLUN VE GÜLMEYİ UNUTMAYIN! PRENS YANKI KANAL BİLGİSİ: Merhabalar efendim. Prens Yankı kanalına hoş geldiniz. 5 yıldır Youtube'da içerik üreten bir baba olarak bu kanalda oğlum Yankı ile birlikte eğlenceli videolar çekiyoruz. Videolarımızın tamamı anne ve baba filtresinden geçmektedir. İçeriklerimiz ailece izleyebileceğiniz türden. Nitekim sizlerden aldığımız geri dönüşlerde de bunu görmekteyiz. Hepinize teşekkür ederiz. Baba yada Anne iseniz içiniz rahat olabilir. Yankı, ben ve Selma ile birlikte eğlenceli, komik ve bir o kadar eğitici öğretici videolara hazır mısınız ? O zaman gülmeyi unutmayın! Bu kanal, Yankı Kosif'in ailesi tarafından oluşturulmuştur ve sürekli olarak ailenin denetimi altındadır. Video içeriklerinde asla gençleri olumsuz etkileyecek davranışlar yer almaz.

CİCO'NUN İÇİNDE BİR GÜN! ÜZERİME GELME REXX!

412346
10421
480
00:27:14
26.07.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün 106 gti yani Cico'nun içinde bir gün geçiriyoruz! Madem Cico ile daha fazla video istiyorsunuz o zaman Kosif abiniz daha fazla video yapıyor. Cico'nun içinde yemek yiyoruz, geziyoruz, gazlıyoruz. Rexx'i araba park yerinden çıkarıp kapalı otoparka çekiyoruz. Rexx ile konuşuyoruz. Annemin yanına gidip yemek yiyoruz ardından büyük dayımı alıp birlikte hem kahve içiyor hem gazlıyoruz. Yine eğlenceli, komik, hızlı bir video oldu! İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

YENİ T-REXXAS RC ARAÇ MI ? ÇOK PSİKOPAT OLDU!

364394
8402
393
00:28:47
08.03.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün hepinizin bildiği Traxxas marka uzaktan kumandalı RC aracımızın kepini değiştiriyoruz. Tabi ki de Türkiye'de RC araç dediğinizde en iyi isim olan Erol İzci'nin yanına Hilal Hobby Land'a gidiyoruz. Tabi ki de uzaktan kumandalı RC aracımıza Rexx'in rengine çok benzeyen bir renge boyadık ve tüm detayları ile harika bir kep yaptık gerçekten çok güzel oldu. Ayrıca daha önce takipçilerimden birine vereceğim RC aracı bir türlü sahibi çıkmayınca bende onu takipçime verdim. Araç bitince tabi ki de oğlum Yankı'ya sürpriz yapmasam olmazdı. Yankı araca bayıldı diyebilirim. Umarım izlerken sizlerde hem RC araç kepi nasıl boyanır onu öğrenir ve eğlenceli, komik vlog'da keyifli vakit geçirirsiniz. İyi seyirler. Yeni RC araçlardan haberiniz olsun ve her türlü bilgi almak için Hilal Hobby Land'ı takip etmeyi unutmayın. 🤍 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

KARAVAN ODAMIZDA İLK GÜNÜMÜZ! (ATRAKSİYON TAVAN)

269100
4334
196
00:19:52
20.09.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Arkadaşlar bugün Eşim Selma ve oğlum Yankı ile birlikte tatilde karavan odamızda ilk güne başlıyoruz. İlk iş olarak karavanımızı sizlere tanıtıyoruz. Karavanımızın içi konteynır evlere göre daha büyük duruyor. Yine duşu, tuvaleti, televizyonu her şeyi var. En güzel yanı ise uyanır uyanmaz camdan su kayağı yapanları izleyebiliyoruz. Karavan tanıtımımızdan hemen sonra yemeğe gidiyoruz köpekleri besliyoruz. Ardından oğlum su kayağı yapıyor ve tekte çıkışı yapıyor ancak virajda düşüyor. Ardından eşim Selma su kayağı yapıyor ancak hemen düşüyor ve tesiste bulunan köpek Neo Selma'yı kurtarmak için suya atlıyor ve Selma'nın komik, eğlenceli anlarını görüntülüyoruz. Gün ortasında oğlum ile birlikte havuza giriyoruz, Yankı'dan havuzda inanılmaz atlayışlar izliyoruz. Akşam Off Road videolarından hatırladığınız Aşkın abinizin yanına gidiyoruz. Rexx ile tesise geliyoruz ve odamıza çok yorgun dönüyoruz. Yine eğlence ve aksiyon dolu, komik, Rexx ve kosifler dolu bir yol vlog video oldu. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

EŞİME, OĞLUMA KARAVAN OTEL SÜRPRİZİ!

406135
7198
354
00:23:19
16.09.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Arkadaşlar bugün Eşim Selma ve oğlum Yankı ile birlikte tatile karavan otele gidiyoruz. Tatil boyunca karavanda konaklayacağız. Yolculuğumuza başlamadan önce oğlum Yankı ile birlikte spor salonuna gidip antreman yapıyoruz ve eve gelip çıkıyoruz yola. Yine otoparkta Rexx ile konuşuyoruz. Rexx'in arka stop lambası kırıldığı için biraz morali bozuk. Yola çıkar çıkmaz mola verip yemek yiyoruz. Ardından Rexx'e adblue doldurup yolumuza devam ediyoruz. Gece 3'de araçta uyuyor ve karavan otelimize geç kalıyor, kahvaltıya yetişemiyoruz. Yine eğlence ve aksiyon dolu, komik, Rexx ve kosifler dolu bir yol vlog video oldu. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

24 SAAT ŞAKA VE KIŞKIRTMA!

1215695
25093
2246
00:30:48
15.12.2020

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün gün eşim Selma ve oğlum Yankı'ya evde 24 saat şaka yapıyor, ve kışkırtıyorum. Instagram üzerinden bana #kosifle hastagi ile yapmamı istediklerinizi yazdınız ve bende hepsini yapmaya çalıştım. İlk olarak Selma'yı kışkırtarak evde konser verdim daha sonra, oğlum Yankı'nın televizyonunu habersiz kapayarak şakaladım. Yine benden istediğiniz Selma'nın sözlerini tekrar ederek eşimi trolledim. Daha sonra mutfakta ortalığı dağıtıyor ve onu kışkırtıyor ve Selma'ya yatmadan önce balon şakası yapıyorum. Peki şakalar bitti mi ? Hayır. Selma yattıktan sonra ona harika bir şaka hazırlıyorum ve önce yatakta onu tahrik edip uyandırıyorum yani kışkırtıyorum daha sonra ağzıma ketçap sürüp öksürerek tuvalete gittim ve ona çok istediğiniz kanlı gibi şakayı yapıyorum. İyi seyirler! İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv

CİCO İLE GAZLADIK! ( RÜYA ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA )

201270
4933
487
00:24:22
05.08.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün 106 GTİ'ımız Cico ile gazlıyoruz. Yeğenim Rüya'yı evden alıyoruz ve gezmeye çıkıyoruz. Rüya daha önce ailemin tepkisi videosunda Cico'yu görmüştü ama binmemişti arabaya. Rüya ile yolda giderken köpeğimiz Coco'nun yavrusu Star'ı ziyaret ediyoruz. Yavru köpeğimiz, Star büyümüş, kocaman ve çok tatlı olmuş. Bu arada arkadaşlar ilerleyen günlerde sizler için öğretici araba sürme videosu yayınlamayı planlıyorum. İsterseniz yorum yaparak bunu belirtebilirsiniz. Yine eğlenceli, komik, hız ve araba dolu bir video oldu! İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

-3'DE BİSİKLET KULLANDIK! GÜVENLİK GELDİ!

883607
3292
114
00:19:15
11.07.2022

Merhaba arkadaşlar ben Selma Kosif ve oğlum Yankı Kosif! Bugün evimizin -3. katında bisiklet sürüyoruz. Hava çok sıcak olduğu için otoparkta sürmeye karar verdik ve evimizin -3 katına inip bisiklet sürdük. Güvenlik kameralarından bizim -3'de bisiklet kullandığımızı gören güvenlikçi abilerimiz geldi ve oradan uzaklaşmak zorunda kaldık. Yine eğlence ve komik, kahkaha dolu bir video oldu. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us İÇERİK -3'de bisiklet kullandık. Güvenlik geldi. ABONE OLUN VE GÜLMEYİ UNUTMAYIN! PRENS YANKI KANAL BİLGİSİ: Merhabalar efendim. Prens Yankı kanalına hoş geldiniz. 5 yıldır Youtube'da içerik üreten bir baba olarak bu kanalda oğlum Yankı ve Eşim Selma ile birlikte eğlenceli videolar çekiyoruz. Videolarımızın tamamı anne ve baba filtresinden geçmektedir. İçeriklerimiz ailece izleyebileceğiniz türden. Nitekim sizlerden aldığımız geri dönüşlerde de bunu görmekteyiz. Hepinize teşekkür ederiz. Baba yada Anne iseniz içiniz rahat olabilir. Yankı, ben ve Selma ile birlikte eğlenceli, komik ve bir o kadar eğitici öğretici videolara hazır mısınız ? O zaman gülmeyi unutmayın! Bu kanal, Yankı Kosif'in ailesi tarafından oluşturulmuştur ve sürekli olarak ailenin denetimi altındadır. Video içeriklerinde asla gençleri olumsuz etkileyecek davranışlar yer almaz.

OĞLUM YANKI'NIN 7 YAŞ DOĞUM GÜNÜ!

399005
7682
1938
00:19:05
26.09.2022

Hepinize merhaba ben Selma Kosif! Bugün yep yeni kanalımızın ilk videosu oğlum Yankı'nın 7 yaş doğum günü ile karşınızdayız. Eşim 🤍Cihan Kosif de bizlere katılıyor ve oğlumuzun doğum gününü yeni kanalımızda kutluyoruz. Bu sene açık bir alanda doğum günü partisi yapıyoruz. Spor araba Bugatti konseptli doğum günümüz için alana gidiyoruz ve misafirlerimiz geliyor. Bu arada doğum günü pastamızın üstünde Bugatti fotoğrafı var. Her doğum günü videomuzda olduğu gibi misafirlerimize ufak hediyeler almayı unutmuyoruz. Tabi oğlum ve arkadaşlar doğum gününde koştururken ufak bi kaza geçiriyorlar ancak çok önemli bir durum yok. 7 yaş doğum günü pastasını üflerken biranda yağmur başlıyor ve apar topar kapalı alana geçiyor ve pastalarımızı, hamburgerlerimizi orada yiyoruz. Heyecan dolu, eğlenceli, komik, yeni, yep yeni videomuz sizlerle. İyi seyirler. İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us 🤍

YENİ HAVUZLU VİLLAMIZ! HAYALDİ GERÇEK OLDU!

313451
7946
598
00:16:35
24.06.2022

Herkese merhaba ben Kosif! YENİ EVİMİZ'in daha doğrusu yeni villamızın yanına gidiyoruz. Aslında konak olarak geçen evimize gidiyoruz ve ilk kazıyı yapıyoruz. Villamız aslında tam 1 yıl sonra yani önümüzdeki yaz bizlerle olacak. Baktım ev kiraları çok yükseldi ve bu iş böyle olmayacak dedik ve villamızı topraktan yapmaya karar verdik. Evimizin mimarımız tarafından yapılan bilgisayar görüntülerini sizlerle paylaşıyorum. Villamızda havuzdan, Off Road aracım Rexx için otomatik kapalı otoparka kadar her şey olacak. Ayrıca ev yapılırken bende burada olacağım ve 2 haftada bir evi sizlerle paylaşacağım ve evin yapımında çalışıyor olacağım. Yine heyecan, sürpriz, eğlence ve komedi dolu bir video oldu. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

EŞİME ALDATMA ŞAKASI!

514460
12147
449
00:23:06
14.05.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün Youtube'a ilk başladığım günden beri benden istenen şaka videosu, yani eşime aldatma şakası, sizlerle. Bugün Şila ile videoya başlayıp, onunla birlikte Rexx'e atlayıp, oğlum Yankı'yı almaya gidiyoruz. Daha sonra eve geçip bütün kameralarımızı kurup yapıyoruz harika bir kamera şakası! Eğlence, komedi, heyecan dolu şaka videomuz sizlerle, iyi seyirler. Kanalıma katılarak bana destek olabilirsiniz. 🤍 Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

SELMA'YA CİCO'YU İTTİRDİM! ( REXX PERİŞAN )

251898
4850
387
00:23:08
06.09.2022

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün eşim Selma'nın doğum günü! Tabi bu sürprizi ona vermeden önce biraz kışkırtmalıydım. Oğlum ile birlikte Selma'ya bugün yeni arabamız Cico'yu kullandıracağız diye söyleyip otopark'a götürdük. Tabi Selma'nın Cico'nun aküsünün bitik olduğundan haberi yoktu. Arabayı çalıştıramadı ve o an kışkırtma başladı. Selma'ya aracı vurdurmak için Cico'yu ittirdim ve günün sonunda konfeti patlatıp, doğum günü pastasını üflettik. Tabi Selma'ya ufak da bir sürprizim vardı. Yine eğlenceli, komik, Rexx ve Cico dolu bir video oldu. İyi seyirler. Selma'nın kanalı: 🤍 Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

FANTASTİK OFF ROAD! ( BÜYÜK SÜRPRİZ )

3687003
59421
1907
00:26:16
16.10.2020

Herkese merhaba ben Cihan Kosif! Bugün günlerden Fantastik Off Road! Daha önce Antalya'nın çöl sıcaklarının olduğu ve kuma gömüldüğümüz off road alanında Rexx ile en dik rampaları çıkmaya ve o rampalardan aşağı inmeye çalışıyoruz. Günün sonunda Rexx bizlerden ayrılıyor ve hem bize hem sizlere büyük bir sürpriz yapıyor. Rexx adeta bir transformers robotuna yani dönüşen robot oluyor. Bu durumu gören ben tabi ki de baygınlık geçiriyorum :) Klip de Rexx'in Robot hali ile buluşmak ve kaçırmamak için abone olup bildirimleri açmayı unutmayın. İyi seyirler. Alyakan Robotları ekibine sonsuz teşekkürler 🤍 Alyakan Robotlar Youtube Kanalı: 🤍 İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv

YENİ ARABAMA AİLEMİN TEPKİSİ! ( SELMA ÇILDIRDI )

411652
8092
735
00:20:19
21.06.2022

Herkese merhaba ben Kosif! YENİ ARABAMIZ'a ailemizin tepkisi videosu yayında! Bugün yeni arabamız 106 gti'ı önce annem ve ablam Özlem'e gösteriyoruz. Annem eski arabamla yaptığım trafik kazasını hatırladığı için biraz mutsuz oldu ancak ablam çok duygulandı ve çok beğendi. Ardından oğlum Yankı ve eşim Selma için eve döndük onlara arabayı gösterdim ve ardından yola çıkıp boş yolda ufak gazlamalar yaptık. Tabi Selma biraz korktu ancak Yankı çok eğlendi. Yine heyecan, sürpriz, eğlence ve komedi dolu bir video oldu. İyi seyirler. Müzik ve oyun kanalıma hepinizi bekliyorum arkadaşlar. Müzik kanalım: 🤍 Oyun kanalım: 🤍 İş birlikleri için: kosif🤍socialfamo.us Sosyal Medya Hesaplarım 🤍 🤍

BU RC ARAÇ ÇOK GÜÇLÜ!

866032
20440
1362
00:16:57
22.12.2020

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün RC Off Road aracımız Traxxas Xmaxx ile Ford Ranger Akülü Arabamızı çekmeye çalışıyoruz. Önce akülü arabayı boş çekmeyi denedik daha sonra oğlum aracın içine bindi ve gaza bastı sonuçlar çok heyecanlıydı. Ayrıca Yankı'nın bisikletini alıp getirdim ve RC aracımız traxxas xmaxx ile Yankı'yı çekmeyi başardık. Bisiklet bir adım bile öteye gidemedi desem yeridir. Son olarak da bahçede ki off road alanlarında ki ufak rampalardan RC'yi uçurduk arkadaşlar. Gerçekten heyecan dolu, eğlenceli ve komik bir video oldu. Umarım izlerken eğlenirsiniz. Bu arada bu Cuma off road videosu, sizlerle olacak. İyi seyirler. İş birlikleri için: info🤍ckdijital.tv

AMELİYAT OLDUM! ( KÖTÜ HABER )

1172542
24567
2378
00:14:08
01.07.2020

Herkese merhaba ben Kosif! Aslında bu hafta sizler için çok eğlenceli bi video yayınlayacaktım arkadaşlar ama başıma gelen talihsiz bir hastalık sebebi ile ameliyat olmam gerekti. En yakın zamanda çok güzel videolarla sizlerle olacağım bana birkaç gün müsaade edin ve kanal sizlere emanet! Instagramdan takip etmeyi unutmayın, bütün dmleri okuyorum 🤍 İş birlikleri için: kosifcihan🤍ckdijital.tv

Назад
Что ищут прямо сейчас на
kosif pallavi dey suside Old van episode 1 farm machines الحارة ละครช่อง3 lomachenko african scam baseball band jornalismo переговоры его планы النهار تيفي machi ki recipe городские легенды halo 4 червиченко du screen recorder ЧТОБЫ ВЫЖИТЬ ЧЕЛЛЕНДЖ melodrama